Min sambo har nakenbilder på sitt ex, åsikter från tjejer och killar tack!
Som rubriken har min pojkvän nakenbilder på sitt ex, eller ja inte nakna men bilder på tuttarna och när hon poserar med minimala string. När hon ligger och stoppar fingrarna innanför trosorna osv. Jag upptäckte bilderna när en kompis skicka en bild på msn då jag gick in på motagna filer och upptäckte bilderna och detta var när vi hade varit tillsammans i 3-4mån. Jag bad honom ta bort bilderna och nu 1½år efter är bilderna kvar fast att vi har haft många gräl om detta. Hans argument till detta är att man inte ska kontrollera varann, han menar också att det viktigaste är vad man känner som man inte kan kontrollera inte att man har gamla bilder på sitt ex som han inte tittar på.
Mitt argument är att jag blir ledsen över att han inte kan ta bort dom för min skull. Även om han inte tittar på dom så tycker jag ju att om han inte har några känslor kvar för henne så ska det ju inte vara några problem att ta bort dom.
Så vad tycker ni, har jag fel i att jag inte vill att han ska ha sexuella bilder på sitt ex?