• monacill

Hade du kissat här?

Hade du kissat på denna kissplats om det tryckt på och kön till krogtoan var lång eller om det tryckte på på väg hem från krogen. Detta är köpenhamns kissplats för nödiga tjejer. Några boende har filmat och lagt ut på youtube.

• Svar på tråden Hade du kissat här?
  • Butterscotch

Synd att det var så dålig bild (kollade bara på en film, kanske den andra var bättre), skämmas ska de!

• MikaelaOchEricaQudijo

nej tack,jag hade nog letat upp en buske istället. mysigt å stå i andras piss- :-/

• Pruttiluskan

Absolut...hellre det än att pissa i brallorna!

• Pruttiluskan

Tillägger om det inte finns någon buske eller något mer skymt ställe!

• monacill
    LilaRos skrev 2009-11-25 21:35:46 följande:
    häldre kissa där än i brallan
    Jo det hade jag också. Men stackare som bor där. Vi har en sådan bakgård i vår stad där tjejerna går och pissar. Den är ofta välbesökt på helgerna.
  • LilaRos
    monacill skrev 2009-11-25 21:45:35 följande:
    Jo det hade jag också. Men stackare som bor där. Vi har en sådan bakgård i vår stad där tjejerna går och pissar. Den är ofta välbesökt på helgerna.
    Jo.. Men här regnar det så ofta ändå ;).
    Nä.. Men det borde finnas fler och frächare offentliga toaletter!
  • monacill
    Pruttiluskan skrev 2009-11-25 21:45:28 följande:
    Tillägger om det inte finns någon buske eller något mer skymt ställe!
    Jag bor i helsingborg och ibland är vi och festar i köpenhamn på sommaren. Denna bakgård ligger bakom torget med pubar och uteställen. Det finns inget annat undanskymt ställe där tjejer kan sätta sig och pissa. Har hukat där själv några gånger med några vänninor. Men stackare som bor där det stank verkligen piss det var väldigt många som kissade där.

Men när man har druckit en hel del öl och det trycker på är man ju glad att ha ett ställe där man kan kissa. Det är en sån skön lättnad.
  • Pruttiluskan
    monacill skrev 2009-11-25 21:53:31 följande:
    Jag bor i helsingborg och ibland är vi och festar i köpenhamn på sommaren. Denna bakgård ligger bakom torget med pubar och uteställen. Det finns inget annat undanskymt ställe där tjejer kan sätta sig och pissa. Har hukat där själv några gånger med några vänninor. Men stackare som bor där det stank verkligen piss det var väldigt många som kissade där. Men när man har druckit en hel del öl och det trycker på är man ju glad att ha ett ställe där man kan kissa. Det är en sån skön lättnad.
    Ok...Jo...varit jävligt nära att pissa på mig några ggr när jag var gravid speciellt...fy...man var ju verkligen tvungen att lätta på trycket jävligt fort imellanåt! =P
  • monacill
    LilaRos skrev 2009-11-25 21:49:51 följande:
    Jo.. Men här regnar det så ofta ändå ;).Nä.. Men det borde finnas fler och frächare offentliga toaletter!
    Jo men de offentliga tolatterna är så äckliga där och köerna långa. Jag går ofta och sätter mig och kissar på någon diskret plats. Föredrar faktiskt en sådan kissplats framför en äcklig offentlig toalett. vad tycker du?
Svar på tråden Hade du kissat här?