• Bling

Dockvagn i trä som INTE är rosa??

Någon som vet någon butik på nätet som säljer dockvagn i trä, ej rosa? Hade hittat en jättefin röd och marinblå i en affär nära oss men den var slut... Alla vagnar är ju rosa!! Min kille älskar att köra runt saker så en dockvagn i julklapp kunde nog vara kul!

• Svar på tråden Dockvagn i trä som INTE är rosa??
  • flingansnö

Men då får du väl antingen ge honom en rosa, eller köpa en rosa och måla om den.... Hittar du inget om du googlar? Ellr kolla på tradera eller blocket?

• Bling

Den på lekmer har jag sett, den är jättefin men vill helst ha en utan suflett. Har googlat i en timme nu, men alla är rosa!!

• Twilight

Jaha, utan suflett... Har sett en röd sån också, för nån dag sen. Måste tänka var...

♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • Bling

Åh, kommer du på det får du gärna skriva! =) Så irriterande att jag inte kommer ihåg vad det var för märke på den jag sett.

• flingansnö

men funkar inte en vanlig gåvagn då? Det finns ju från Brio, Micki, och Ikea har väl en blå har jag för mig?

• Bling

Jo, har sett några fina gåvagnar när jag googlat och hittar jag ingen dockvagn så får det bli en sån...

• Leora

Måste det vara en dockvagn då? En lära-gå-vagn fyller ju i princip samma funktion (dvs. köra runt på saker).

• Bling

Jösses vad fina vagnar! Hittade deras sida på nätet också. Tack!

• Leora
    Leora skrev 2009-11-26 18:14:12 följande:
    Måste det vara en dockvagn då? En lära-gå-vagn fyller ju i princip samma funktion (dvs. köra runt på saker).
    Glöm mitt inlägg. Såg att det redan varit uppe...{#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Dockvagn i trä som INTE är rosa??