Inlägg från: amaizon |Visa alla inlägg
  • amaizon

änkte att det var dags för att förgylla Era näthinnor en sväng.
    Var och varannan dag uppdaterar jag denna blogg - rätt så sprängfyllt med olika kategorier - det kan vara svårt att hålla kolla på alla så jag tänkte slänga upp "schemat" för dessa som kan komma att intressera Dig. Och OM det nu skulle finnas någon saftig kategori som du fallit för, tveka då inte att lägga till mig här, på Bloglovin' eller på BlogKeen. (BlogKeen är min personliga favvo, då jag kan följa alla genom Fejjan (facebook)! Sååå smidigt!) Självklart finns jag på en rad andra sidor också - så det är bara att lägga till!

T

- Enjoy!

Hjärnsnurr
    Hjärnsnurr är kategorin för dig som gillar lite utmaningar. Denna kategori uppdateras kl. 08:00 den 25e varje månad - året ut! En smula humor
    Skrattretande och glädjande humor. Uppdateras spontant, när som helst, vart som helst. Filosofen
    Kloka ord från kanske inte så kloka människor. Uppdateras varje dag kl. 18:00, fram tills dess att det inte finns några Einsteins kvar. Dagens drink
    För De törstiga Absoluta Alkoholisterna, partyprissarna eller för de levervänliga pappmuggskramarna. Promille eller utan, hur som så uppdateras denna kategori varje dag kl. 17:00 - fram tills dess att jag stupat! Drinktillbehör
    Kategorin som innehåller ALLT som kan tänkas behövas till kategirn ovanför. Is, party-tricks och spel, dekorativa och massiva glas m.m.

Nytt för februari månad:

Ola Lauritzsons GI
    Trodde du att festandet var över bara för att det är ett nytt år och du avlade ett nyårslöfte som innefattade ett sundare liv? Där har Ni FEL! Än är inte festen slut!
    - Här har Ni drinkrecepten för Er som ska vara "så nyttiga!" GI-drinkar åt alla håll och kanter. Uppdateras varje dag kl. 16:00

Nykomlingar?
    Här får Ni tycka och tänka som Ni vill - kommentera eller var med i omröstningarna:
    Ska jag skaffa:

Dagens fråga?
    Lite spontana frågor om lite allt möjligt, med omröstning. Veckans recept?
    Ett recept i veckan, på princip vad som helst - i matväg alltså!

Så vad tycks? Kunde jag locka med något?
    Jag hoppas det!

Pösselipöss!

Ibland undrar man vart världen är på väg...
Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd