Bohman Äldre 10 Oct 21:21 9650 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd Min 4-årige pojke fick mig att börja gråta idag... Så mycket hjärta, så mycket tankar i den lille pojken! Jesper fick mig att gråta idag...
Bohman Äldre 11 Oct 20:33 #7712 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Kaka-Bad-Golv-Tapetsering-Resultat!! Åh så goda de är! EN bättre dag... Jesper fick mig att gråta idag...
Bohman Äldre 13 Oct 19:25 #7715 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen En torsdagskväll... Vab! Hugos dagisfoto! Migrään!! Ge mig tips... Hjärtat slits i bitar :'-( Björkvikare med barn, Är det bara vi??? Kaka-Bad-Golv-Tapetsering-
Bohman Äldre 16 Oct 16:06 #7721 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Glass i stora lass.. Slöa Björkviksspelare? Tack för igår.... Lördag... Ödet?? Jag saknar dig... Snutten... Migränmedicin? Min lilla filosofare!
Bohman Äldre 18 Oct 19:50 #7723 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen ladda ner.... Väntar på provsvar.. Mitt lilla monster.. Ales födelsedag... Alexander 28år!!
Bohman Äldre 20 Oct 12:34 #7728 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Det brann i vårat hus... Varför kan man inte få vara glad? Provsvaren! Under hökens vingar kom... Utelek.. Orolig för provsvar..
Bohman Äldre 23 Oct 13:27 #7736 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen 3 dagar kvar.. Då var det dags igen... Vaaart är Hugo?? Bygga på toan.. Var är deras äkta hälft?! Nu räcker det väll?? Min fina mamma! Bit ihop eller bryt ihop?! Ändra namn på bloggen? Bara för att komma bort... Det brann i vårat hus...
Bohman Äldre 24 Oct 09:15 #7738 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Tips från DIG! En liten del av toan är klar! Målat på toan!! Myskväll.. 3 timmar kvar..
Bohman Äldre 26 Oct 19:25 #7746 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Vatten över huvudet?? Regnbågstårta! Julklapp till Wilma.. Nu kan det bara bli bättre.. Står på klippkanten... HAR KOMMIT PÅ DET!!! ♥ Alex ♥ Ett recept...till. Barnens nya overaller!
Bohman Äldre 28 Oct 09:03 #7751 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Måste bara få skryta lite...eller? Bus o frukosttajm... Snart...SNAAAART!!! AIK-tårta