Bohman Äldre 1 Nov 18:15 9650 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd Senaste inläggen O så lite Wilmas rum... Jespers rum... Trodde... Sjuk.. Min tur??? Wilmas julklapp Underbar söndag Årsfesten.. Färgat håret.. Massa att göra idag! Till er som har svårt att välja festmusik... Alla får vara med.... Måste bara få skryta lite...eller?
Bohman Äldre 2 Nov 21:42 #7757 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Ballet vs. Innebandy Sista touchen på Wilmas säng.. Morgonpigg?!
Bohman Äldre 4 Nov 15:51 #7759 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Min kissekorre-korrkiss! Jag har fått en present... Höstligt o julfint.. Ute för frisk luft... Nu jävlar.. Snyft... Frågor och svar!
Bohman Äldre 6 Nov 13:44 #7765 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Varit vid kyrkogården.. Världens underbaraste vänner! Rip Hampus o William Allahelgona! Hemma från akuten.. Seriöst?? Värsta natten i mitt liv...
Bohman Äldre 7 Nov 22:30 #7774 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Wilma packar... Fy fan för vissa människor.. Minnesplatsen här hemma är iordninggjord.. Med lite skåprens..
Bohman Äldre 9 Nov 19:05 #7788 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Hehe...lite kul! Varit lite duktig... Usch va jag längtar... Ge mig tips... Smart eller bara paranoid? Kortisonbehandling!
Bohman Äldre 9 Nov 20:18 #7789 Återställ Anmäl Du ogillar detta NU SÄLJER JAG ALLA VÅRA "GAMLA" BARNSAKER OCH BARNKLÄDER!!! VAD BEHÖVER DU?!??!?! JAG HAR DET MESTA!!Senaste inläggen Till salu...
Bohman Äldre 12 Nov 17:52 #7795 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Farsdagstårtan... Bakar tårta.. Kvällens mysmiddag med barnen.. Kurering pågår.... Någonting nytt? Sömnlös i Björkvik.. Går som smort... I morgon är det dags igen... Förbereder... Jag har fått ett hedersuppdrag! Till salu...
Bohman Äldre 15 Nov 22:19 #7801 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen LYCKA! to mutch.. MASSOR att göra idag... Hoppa eller stå kvar? Ny familjemedlem! Tjoohoo!! Aj.. Fullspäckad söndag! Farsdag!
Bohman Äldre 16 Nov 08:32 #7803 Återställ Anmäl Du ogillar detta FÅ EN GRATIS BIOBILJETT!!!! http://mammabohman.blogg.se/2011/november/fa-en-gratis-biobiljett.html