Blygdläppsförminskning
Anonym (ugly) skrev 2009-12-19 18:48:37 följande:
Du får de betalt av landstinget så du behöver inte betala alls för de.
Anonym (ugly) skrev 2009-12-19 18:48:37 följande:
Ville bara säga att hon tog bort mina stygn oxå 1 vecka efter op det var verkligen en befrielse
Anonym (usch) skrev 2009-12-28 19:28:42 följande:
Jag fick bara ont i ryggen efter min bröstförstoring =)
ok tänkte inte lägga mig i opererandet men jag måste bara få komplettera stora blygdläppe-hatet här :D med att de flesta faktiskt gillar vaginor som inte ser ut som streck, en vagina i sig är mer som en orkide eller något, och att inre blygdläppar som sticker ut är det i stort sett vanligaste bland kvinnor. för i den här tråden låter det som att det skulle vara något negativt att de inre blygdläpparna sticker ut eller syns. kanske inte bland barbies, men hos kvinnor är det ngt av det normalaste.
sen kan man ju ha anledningar att vilja operera ändå, typ att det skaver eller något, men någon cm inre blygdläpp är extremt vanligt samt att vaginor kan se lite olika ut. själv tycker jag det är finast med synliga inre blygdläppar för det är estetiskt vackrare och ger mer karaktär, haha, än mer barbie-liknande vaginor där inget syns. men alla är väl fina på sitt sätt, (lol).
tycker det är hemskt med operations-hets när det gäller något som vaginor. Någon måtta får det vara, vi ska vara glada för våra kroppar.
Jag har också stora och har aldrig upplevt att nån kille inte uppskattat det. Min man älskar dem och det har fått även mig att tycka att det är ok och normalt. Sen att man har besvär av dem och därför behöver operera är en helt annan sak. Men jag tycker inet att man ska göra det bara för att en man äcklas av det.. det var det dummaste jag hört!
Jag hade nog 4cm innan jag opererade bort dom..usch!
Hej! Tyckte det här var en sån bra tråd så passar på att fråga här :)
Jag gjorde en blygdläppsförminskning för två dagar sedan, och jag är oerhört nöjd jag har stört mig på blygdläpparna sedan jag var 16år altså i 10 år.. Har fött två barn och efter det har dom blivit en halv cm längre och lila på kanten. Jag undrar hur lång tid det tar innan svullnaden försvinner, särskilt den på klitoris? Jag tog också bort lite skinn på klitoris, för den satt fel gömd bakom för mycket och bakåt.., så nu kommer sexlivet bli bättre också :)
men tycker klitoris står ut för mycket.. men det kan ju vara svullnaden??? När lägger sig den?
Ni som gjort denna operation skulle ni smörja med någon kräm efteråt? För att det ska läka snabbare och bli mjukr och fibt inga ärr? Vaselib