Inlägg från: Anonym (:-o) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:-o)

När var du världens sämsta knull?

Om jag var sa dalig rent fysiskt vet jag inte, men jag har betett mig illa i samband med sex.

Jag hade dejtat en kille ett tag och jag markte att han var kar i mig medan jag visste att det inte kunde bli nat, sa jag beslutade mig for att gora slut. Jag akte hem till honom for att beratta for honom. Han var en av de dar killarna som skulle kunnat vara skitdalig i sangen eftersom han hade en jatteliten snopp som det tog laaang tid att fa hard (trots att han bara var 23) och som sedan inte kunde halla pa mer an i nagra sekunder. Men han hade kompenserat detta otroligt val genom att vara varldens basta forspel. Jag har fortfarande inte traffat en kille som varit battre pa att smeka, kyssas och slicka an han och han sag alltid till att jag fick orgasm. Sa nar jag kom hem till honom kunde jag inte motsta honom. Jag tankte "han vet ju inte att detta ar sista gangen, han blir ju glad av att ha sex". Men efter att jag kommit (men inte han) kom jag pa syftet med besoket och borjade forklara att jag inte trodde att det var sa bra att vi traffades mer. Jag kan bara tanka mig vilket svin han maste tyckt att jag var!

Svar på tråden När var du världens sämsta knull?