Inlägg från: Lucas 090926 |Visa alla inlägg
  • Lucas 090926

Föräldraledig Partille

En till mammaledig i partille med en liten Lucas som blir 4 mån 26/9.

• Lucas 090926

Hallå tjejer!

Jag tror både torsdag & fredag funkar.

Har ni någon koll på vilken tid öppna förskolan är imån? Är det någon ska ska dit förresten? {#lang_emotions_laughing}

• Lucas 090926
    Lakshmi: Ne aldrig varit där innan. Lucas har ju inte haft ålden inne innan {#lang_emotions_tongue_out}Skulle gått förra veckan men då var jag ju sjuk men imån tänkte jag gå ditoch kolla läget. :) Men jag har hört att  de ska vara trevligt och kul för barnen. Framför allt sen när de börjar krypa osv. Nu sitter de ju mest i knät och bara tittar lite frågande på alla andra bebisar. {#lang_emotions_smile}
  • Lucas 090926

Vilka dagar kan ni nästa vecka? {#lang_emotions_smile}

Om det ändå e någon av er som är sugna på en promenad på torsdag eller fredag så säg till om vill ha sällskap.  Jag e ute och går varje dag då vovven måste ha sin motion {#lang_emotions_smile} 

• Lucas 090926

På onsdag den 27/1 ska vi till på BVC kl. 10 & sen blir de väl att man kikar in en sväng på öppna förskolan när man ändå är i krokarna {#lang_emotions_smile} 
    Annars har jag nog inget planerat vad jag kan komma på just nu.

Lotta heter jag, 24 år och bor med i centrum. Men flyttar om ca 1 mån, men bara till nedre paradiset så det är inte så långt. :)

• Lucas 090926

Ska vi preliminär boka fredag den 29/1 då? {#lang_emotions_smile} 

Var ju på öppna förskolan idag, det var knappt så vagnen fick plats så många va de där. Men det var mysigt :)

Det blir en tur dit nästa onsdag med, så säg till om ni med ska dit då {#lang_emotions_laughing}

Den 2/2 kl: 11.00 kommer det är dietist dit och ska prata lite, kan vara intressant. :)

• Lucas 090926

Emmagha: Ja hör av dig om du ska dit med :)
    Va tycker hon om barnmaten då? :)
    De ska bli sååå kul och se hur Lucas reagerar när han ska få börja med sina smakisar {#lang_emotions_laughing}

• Lucas 090926

Emmagha: Haha ja jag kan tänka mig att de blir puré överallt {#lang_emotions_smile}

• Lucas 090926

Hallå tjejer!

Hur mår ni? Haft en bra helg?

Imån e de redan onsdag, dagarna bara springer iväg.
    Är det någon av er som tänkte gå till öppna förskolan imån? {#lang_emotions_smile}

• Lucas 090926

Vi ska till bvc imorgon kl. 10.00 och det är precis samma ingång som öppna förskolan (mitt emot partille kyrka, där vid taxi fickorna). Borde väl vara klara på bvc runt 10.30 och sen tänkte jag kika in en sväng på öppna förskolan {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Föräldraledig Partille