• Anonym ("fisken")

Hur kör man missionären utan att bli en FÖRBANNAD DÖD FISK?

Mannen och jag. Vi har sex ibland. Sisådär 3-4 gånger i veckan, ibland mer sällan o ibland oftare.

Mannen o jag. Vi brukar köra doggystyle och jag brukar rida. Vi kör i 2:an och skeden. Vi ligger i olika krummelurer.

Och vi kör missionären.

Jag älskar att ha sex. Jag älskar min man och vi är lyckliga.

Men hur mycket jag än försöker så kan jag inte vara annat än en fisk vid missionären. Det känns som om jag bara ligger där och tittar upp i taket. Jag vet inte vad jag annars ska göra.

Vi "hånglar" vid missionären, men det är allt. Jag bara ligger där för guds skull.

Hur gör ni andra tjejer, känner ni er inte som döda fiskar?

Vad kan jag göra för att bli lite mer "livlig" vid missionären? Ibland tar jag på honom (rumpan, ryggen) o ibland river jag lite lätt med naglarna - men allt det känns så krystat.

SÅ HUR SKA MAN GÖRA FÖR ATT FÅ SLIPPA VARA EN FISK O ÄNDÅ KÖRA MISSONÄREN? (för det är ju onekligen en trevlig ställning tycker jag, bara det att jag inte kan visa det)

• Svar på tråden Hur kör man missionären utan att bli en FÖRBANNAD DÖD FISK?
  • Anonym (Pungen)

Hahahaha är tvungen att skratta till ditt utlägg
    Snör ihop benen runt hans midja seda så smeker du pungen och dig själv.

• Anonym (grejjar)

jag hjälper till att jucka, när han juckar mt mig möter jag upp. Ibland får han vara stilla så juckar bara jag..

Jag böjer mig lite så min hand når hans pung, masserar den under knullet ^^

Tar upp mina ben/fötter på hans rumpa/rygg

Jaa... jag ligger inte så mkt still iaf

• Anonym

jag tycker du beskriver de jätte bra,inte död fisk alls ju..lite drag i håret o nafs i örat,stön o lite så...vad mer kan du göra liksom :)

• Anonym (grejjar)

ja just dt! Som anonym nr 1 säger -jag brukar onanera också =) medan han e i...

• Anonym

haha jag veeet! precis sådär känner jag också!
    Och precis sådär gör jag med!
    Men så igår kom jag på att fan jag kan ju röra på höfterna om inte ligger Precis Mitt På ytan typ 5grader och höder eller vänster! fick bra respons på det också ;)

• Anonym (rörlig missionär)

Svanka, rör på dig, ligg inte bara där ?

• Anonym ("fisken")

Anonym (rörlig missionär) skrev 2009-11-30 21:05:20 följande:

Svanka, rör på dig, ligg inte bara där ?
    haha det va ju just det jag frågade hur jag skulle göra? Elller läste du inte :-P
  • Anonym ("fisken")

Anonym (Pungen) skrev 2009-11-30 21:00:34 följande:

Hahahaha är tvungen att skratta till ditt utlägg Snör ihop benen runt hans midja seda så smeker du pungen och dig själv.
    Fresten, hur menar ni "smek pungen". Hur hårt? Var ska jag ha min arm?

(ursäkta pinsamma o barnsliga frågor, men hehe)
  • Anonym (ojojoj)

Missionären kan bli riktig bra :) Jag brukar alltid smeka mig själv både på klitoris och brösten. Hej och hå, vilken orgasm jag får varje gång!! Då ligger man inte som en fisk, snarare som en bågfil! Klitorissberörning vid vilken samlagställning som helst tar en till himlariket :)

• Anonym (Pungen)

Du får ligga lite snett och lägga armen på sidan om er och och n mellan hans och ditt ben. Som mellanera ben sett från sidan.

• Anonym (rörlig missionär)

svanka, böj dig som en ostbåge.. haha..
    rör på dig, flytta dig neråt eller uppåt tills du känner att du ligger i rätt position för o jucka bra utan att revben o höftben o allt ska förstöra.

eller säg åt din kompanjon att ändra på sig så kanske han kan underlätta så du inte är som en död fisk med x antal kilon över dig ;P

• Anonym ("fisken")

moahahahaa ska prova allt imorgon kväll !

(nu har han sovit i 4 timmar redan o jag somnar snart här för dumma som vi är så hade vi aktiviteter hela förra natten så vi sov inte o var sjukt trötta på måndagsmorgonen !)

Svar på tråden Hur kör man missionären utan att bli en FÖRBANNAD DÖD FISK?