• Tintene

Trodde aldrig jag skulle få skriva detta men.... JAG ÄR GRAAAAAAVID!!!

Herregud .... efter 2, 5 års kämpande o 4 iCSI försök e jag äntligen GRAVID :) Har testdag idag ruvardag 18 men har tjuvtestat + ända sedan ruvardag 13....

Jag o sambon e såklart överlyckliga men samtidigt livrädda för allt som kan gå fel... Men just idag e jag iallfall GRAVID! ;)

Till alla andra IVF-kämpare därute vill jag bara säga att GE INTE UPP!!!

• Svar på tråden Trodde aldrig jag skulle få skriva detta men.... JAG ÄR GRAAAAAAVID!!!
  • Mirakel händer

GRATTIS till erat plus.

Vi har varit/är i samma situation som er. Vi startade barnverkstan okt 2002. Vi har genomgått 1 insemination, 1 avbryten IVF, 2 st fullständiga IVF/ICSI och 1 heminsemination.

Gissa vad!?

2 november i år. Plussade vi på egen hand. Så jag trodde aldrig heller att jag skulle få skriva att jag är gravid.

Lycka till!

♥Kim 950313♥ ♥BF 100709♥
  • Mivo

Stora  GRATTIS-kramar till er {#lang_emotions_laughing}!!!  Förstår din oro men du ska se att allt kommer gå bra. Ta hand om dig, sambon och lilla bebben i magen, och unna dig lite extra nu {#lang_emotions_sunny}

• GrodanSkrutt

Massa grattis!!
    Önskar allt går bra =)

• Phoebe78

Ett STORT grattis till er!! Blir så glad av att läsa om sådana som har kämpat så och lyckats!!

• Wehee

Så glad för din skull. Grattis vännen!

• Vante

Å vad roligt! GRATTIS! Jag och min man har också försökt länge, 3 ½ år och plussade efter vår första ivf, jag är nu i v 10
    Jag förstår din oro, men försök att bara njuuuuta nu!

Svar på tråden Trodde aldrig jag skulle få skriva detta men.... JAG ÄR GRAAAAAAVID!!!