• fenomena83

vilka våtservetter tycker ni är bäst???

alltså våtservetter, inte tvättservetter.

tänkte bara undersöka lite vad ni tycker på FL.

vilka blir er bebis inte röda av? vilka luktar inte pyton? vilka känns mjukast i materialet? vilka är bäst om man ser på innehållet också? (alltså dom våtservetterna som inte innehåller nåra kemikaliska konstigheter... tycker ni att dom är bra)

Har provat typ varenda våtservett som finns på marknaden å jag tycker att Pampers sensitive är bäst. använder inte våtservetter utan jag använder blöta tvättservetter men när man är ute å så så har man ju med sig det.
    tex så vart jag angelägen om att jag inte skulle köpa nåra servetter som innehåller MASSA kemikalier å testade dom som mvc å rekommenderar å är svanen-märkta.
    men jag tycker dom luktar äckligt som jag vet inte vad, och dom känns sträva, pojken blir röd och man känner sig äcklig om händerna när man använt dom.

pampers är inte rekommenderade å enligt vi föräldrar så tror jag dom innehåller massa konstigheter.
    men dom funkar helt klart bäst på min son han blir så fin om gumpen så, dom luktar milt och är mjuka. min åsikt! vilken är din?

• Svar på tråden vilka våtservetter tycker ni är bäst???
  • Prinzess

Av testet dom hade i Vi föräldrar så var det coops egna som var minst kemikalier och sånt i. Sen att dom bara kostar runt 15kr är ju inte hel fel. Dom köper jag oftast. FInns dom inte, så blir det pampers sensitive eller natusan parfymfria.

• Marra2

Jag använder också ICA´s parfymfria. Ligger bra prismässigt också...

• HumDis

Jag gillar faktiskt Coops egna och tycker Icas är helt värdelösa, går inte att få upp ur paketen och fastnar i varandra. Näst bäst är Liberos...

• fenomena83

liberos är skit!!! DOM fastnar i varann å luktar möggel.
    appropå fastnar i varann så gör Mjukt&Skönt det åxå... det är sååå störigt när man har bråttom.

• AmandaPitkänen

använder eldorados våta tvättservetter, det är de enda sonen inte blir röd av!

• idiotblondinen

Eldorados är grymmast, väldigt prisvärda! Coops är också prisvärda, men inte tillräckligt "våta" så man får använda flera stycken åt gången tycker jag. Annars är ICAs i klass med Eldorados, bara dubbelt så dyra.

• Prinzess

Tyvärr var ju Eldorados den som var sämst av alla dom gjorde test på! massor med kemikalier och grejer. Använde oxå dom innan jag såg det testet.

• Pockadockan

coop xtras! dom är helt klart bäst

Svar på tråden vilka våtservetter tycker ni är bäst???