• Svar på tråden Me&I bildtråd
  • Envis

Bella 16 månader, ca 77 cm och ca 10,3 kg. Gris bak o fram, 74/80. Prickiga tights från en tidigare kollektion, även dem 74/80.

Geisha-tunika 86/92. Svarta plysch från höst -08, 74/80.

Bella i geisha igen. Vägrade byta till gris bak o fram, för den skulle dockan ha. {#lang_emotions_laughing}

Bella var för övrigt lite sur o trött när jag skulle fota..
  • Envis

Medaljongklänning 74/80. Satt nog inte tight i armarna, som jag först tyckte.

• Envis

Pussgrodor, 74/80. Tycker denna modell ser längre ut än medaljong, trots samma längd.

• SmillaMilla

Svea provar nya babyklänningen stl 86/92. (Ingonera strumpbyxorna, hon skall ha enfärgade byxor till). Mössa stl 1. Svea är 2½ år och ca 93 cm lång.

• lillronya

Har inte fått våra nya kläder ännu så jag kommer lite äldre istället.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Tezz81
    Linnéa i hösten -09 snygga byxor. Stl 86/92 på bodyn (uppvikta ärmar) och 74/80 på byxorna.....
    Jonatan04, Linnéa08
  • H I L L A

Lilla H i stl 74/80, hon är ca 84 cm lång och 10 kg
    Det känns verkligen som om hon ligger mellan storlekarna denna vår. 74/80 sitter perfekt nu, kommer antagligen vara lite försmå i sommar eller användas som tunikor....
    Klänningarna i 86/92 går till vaderna, vilket jag INTE tycker är fint och inte praktiskt heller för den delen

Stl 1 i mössan och den är STOOOR med mycket häng
    Ignorera de fula skorna Var tvungen att ha dem på när hon skulle hoppa i trappan

Svar på tråden Me&I bildtråd