• Ruso

Me&i tråden nummer 13

Startar nu en ny me&åd eftersom den andra stängs ner om några dagar...Här diskuterar vi underbara kläder, erfarenheter av me & i och förstås annat vi vill ha svar på och funderar över Glad.
    Me & i ´s hemsida har du här:

www.meandi.se

För att förtydliga reglerna från familjeliv:

"Raka svar på direkta frågor är tillåtna. Tex lagerstatus, priser, hur man går tillväga för att kontakta en lokal säljare etc. Däremot får säljarna inte smyga in erbjudanden, framställa produkterna i positiv dager eller ens berätta vad de själva använder ur sortimentet.

Att flagga för att en rea eller nytt sortiment är i antågande är reklam om inte någon i tråden har efterfrågat ett startdatum, för att ta ett exempel mellan svar på fråga och reklam.

Det här gäller alla säljare (barnkläder, kosmetika, husgeråd, etc) som hänger på sajten privat."

Bildtråd:

Slut-tråden:

Schenker paketsök: (skriv in ditt kundnummer under "Referens" låt "Paketid" vara tomt)

http://www.schenkerprivpak.se/servlet/se.ementor.econgero.servlet.presentation.Main?data.node.id=9829&data.language.id=1
    Prov-kollektionen H-09 (om du är nyfiken på storlekarna som finns att prova...)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46395156.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-28 21:52
    PK Vår 2010
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50371769.html
  • Svar på tråden Me&i tråden nummer 13
  • Vikingakvinnan

Jag har efterlyst min beställning via säljaren. Vi får se vad svaret blir. Jag återkommer!

Gällande rean så är jag inte säker på datum men gissar på nästa måndag dvs den 14:e. Jag ska också okynnes-beställa

• Mysaaan
    Vikingakvinnan skrev 2009-12-07 11:35:51 följande:
    Som svar på min tidigare fråga om det är lönt att sälja ytterplagg nu. Svaret verkar vara nej.www.tradera.com/auction/auction.aspx...
    men oj, vilket fynd för den som vann den många har nog vinterkläderna färdiga nu.....
  • Mysaaan
    Vikingakvinnan skrev 2009-12-07 11:38:16 följande:
    Jag har efterlyst min beställning via säljaren. Vi får se vad svaret blir. Jag återkommer!Gällande rean så är jag inte säker på datum men gissar på nästa måndag dvs den 14:e. Jag ska också okynnes-beställa
    hoppas att ni får reda på hur det ligger till med beställningen ja det är klart måndag är kanske större chans att det startar än lördag ja kommer det "rätt" rea på "rätt" plagg så haha ja då kan man ju inte låta bli
  • Vikingakvinnan

Nu har min order gått iväg. Jag vet inte vad som felat men allt fanns kvar.

• Morty

Tacksam om någon som kan hjälpa mig med artikelnr på t-rexar (svarta med gröna,blåa och röda dinosar)?

Hoppas tomten kommer i år...........
  • Pink Muffin
    Morty skrev 2009-12-08 11:11:16 följande:
    Tacksam om någon som kan hjälpa mig med artikelnr på t-rexar (svarta med gröna,blåa och röda dinosar)?
    098104
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • lolo21

Hej!
    Är lite nyfiken på vilken plyshjacka till mamma det är som är på rea? var på party i lördags o då stod den med.. hur ser den ut?

• Pink Muffin
    lolo21 skrev 2009-12-08 13:45:18 följande:
    Hej! Är lite nyfiken på vilken plyshjacka till mamma det är som är på rea? var på party i lördags o då stod den med.. hur ser den ut?
    Gråmelerad med huva. Avskuren under bysten. Fickor med liten broderad igelkott.
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • Ruso
    Vikingakvinnan skrev 2009-12-06 23:28:39 följande:
    Här är det nästan stiltje Så även på Schenker/PostPac.... Jag la en beställning i söndags som inte syns ännu på paketsök, alltså inte ens "elektroniks förhansinfo". Så här lång tid har jag aldrig varit med om att det tagit. Är det nån mer som upplever samma sak eller ska jag bli orolig för att det har blivit nåt galet?
    Var det i webshoppen?
    Mina tidigare köp i webshoppen har inte gått att spåra via schenker...så att det inte syns nu förvånar mig ju inte... jag beställde 4 december.
  • Ruso
    Ruso skrev 2009-12-08 14:23:26 följande:
    Var det i webshoppen? Mina tidigare köp i webshoppen har inte gått att spåra via schenker...så att det inte syns nu förvånar mig ju inte... jag beställde 4 december.
    så var det det med att läsa ALLA inlägg innan man svarar ....
    Tur att du har fått ordning på det i alla fall!
Svar på tråden Me&i tråden nummer 13