Inlägg från: Anonym (takt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (takt)

BH eller inte hos massören?

Jag har nog skämt ut mej mer än du TS. Jag skulle få massage för mitt ryggonda, och massören sade att det bästa var taktil massage (som är mer som smekningar egentligen...). Jag håller inte med men iaf, tänkte att jag får väl testa.

Jag använde inte bh då utan ett linne med en inbyggd bh-grej så jag tog förstås av hela. Hade en manlig massör.

Först kändes det helt okej men sedan så ville han även massera framsidan (och han täckte inte över brösten eller något) utan masserade väldigt nära dem, och råkade snudda vid dem vid flera tillfällen.

Tänk om han tolkade mitt avvarande av bh som att jag ville att han skulle ta där eller något?? Kan också lägga till att jag var väl typ 25 och han kanske 23 så det var ju inte heller någon gammal erfaren gubbe utan en ung kille.

Jag gick dit kanske 10 ggr innan jag kände att nu räcker det, för det hjälpte inte ett dugg. Ringde dit kanske ett år senare när det blev för jobbigt med ryggen och ville ha en ny tid men sade uttryckligen att jag ville ha en kvinnlig massör. Inte för att jag tror att alla manliga är så, men för att slippa honom iaf. Ironiskt nog var det han som satt i telefonbemanningen då. Han sade att det inte var några problem och att det skulle ordnas. Fick en tid hem med posten. Gick dit. Och då var det han igen =(

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Har ju fortfarande ont i ryggen >_

Svar på tråden BH eller inte hos massören?