• agata99

BH eller inte hos massören?

Anonym (f) skrev 2009-12-01 17:49:54 följande:

Anonym (mimmi) skrev 2009-12-01 17:02:19 följande: Men då är jag rädd att de ska tycka man är så pryd! vilket jag inte är...att det liksom inte är naturligt.
    Äsch, prata på om en massa annat så distraherar du massören medan du klär av dig, så hinner h*n inte fundera!

Som det skrivits tidigare så har nog massörer sett alla varianter och bryr sig inte.

Jag går ofta till samma massör, och då behåller jag trosor och behå på som hon sen knäpper upp.
    Hon har också den goda smaken att lämna rummet efteråt så man kan klä på sig i fred. För det kan kännas lite stressigt och ansträngt, om massören är kvar när man yrslar upp från britsen.
  • agata99

Anonym (f) skrev 2009-12-01 18:19:22 följande:

men ska man ta av sig byxorna också även om man bara ska massera ryggen?
    Nej, inte hos min massör. Däremot knäppa upp i midjan, och så drar hon ner så mycket som behövs. Eftersom det ofta är mina rumpmuskler som behöver masseras så brukar det kunna bli ganska långt, men som sagt - det sköter hon.

Jag brukar fråga mig "Vad är det värsta som kan hända?"
    Och svaret i det här fallet är väl "Att det blir pinsamt." Och det är ändå inte särskilt farligt... Skratta åt det istället i såna fall.

Eller säg som det är - att du är på massage för första gången.
Svar på tråden BH eller inte hos massören?