Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Kan en POJKE vara tärning i Luciatåget?

Herregud nej, TS! Det är ju respektlöst för alla som har, eller är nära, folk med spelberoende! Dessutom vet ju alla att Fortuna är en fru, inte en man! Jäkla kommunistfeministflator som förstår allt igen!!!!!!!!

• Dorian Ertymexx
    Pejgan skrev 2009-12-01 19:48:46 följande:
    ja om du tar en rollspelstärning. Det är manligt.
    Gud, visar vad du kan, din feministflateröding... Rollspelstärningar är nerdigt! Vill du att TS barn ska bli mobbat?
  • Dorian Ertymexx

Lady Namárië skrev 2009-12-01 19:58:02 följande:

Att INTE låta pojkarna bli för feminina, förstås! Herregud, vad händer med mig?
    Du börjar bli smittad! Snart röstar du rött, hatar män och vill sliska på andra brudar - och inte för att göra din man het!!!
  • Dorian Ertymexx
    Neko skrev 2009-12-01 20:17:27 följande:
    Lady Namárië skrev 2009-12-01 19:57:03 följande:
    Ju kantigare, desto mer maskulint? t3 är nog bra, speciellt om du har den med den spetsiga delen neråt. Simulerar ju både en stor grej där nere + breda axlar.
    Ahem, en T3-a är inte en egen tärning, utan en T6-a vars resultat man delar på hälften!

Du kanske tänker på en T4a?
  • Dorian Ertymexx
    Neko skrev 2009-12-01 20:27:19 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2009-12-01 20:24:55 följande:
    Jo jag skrev ett tillägg efter mitt förra inlägg, menade förstås t4 =P Pinsam fel med tanke på att jag använde en senast igår =)
    Tänkte väl... jisses...
  • Dorian Ertymexx
    ÖNadja skrev 2009-12-01 20:26:39 följande:
    Har aldrig förut hört ordet "tärning" annat än i spel sammanhang. =)Men självklart kan väl sonen vara Tärna, vad är problemet? Vad spelar det för roll om han är Lucia, pepparkaksgubbe, stjärngosse eller tärna?Varför ta glädjen från ett barn?Barnen har inga begränsningar, det är vi vuxna som har det och vi borde vara mer som barnen.
    Gud, klär du dina pojkar i rosa klänningar också?
  • Dorian Ertymexx
    norgesessan skrev 2009-12-01 21:32:58 följande:
    Min son vill vara en fuskterning...Det ska vara 6or på alla sidorna....
    Du vill göra din son sexfixerad??? :-O *ringer genast soc, gråtandes*
Svar på tråden Kan en POJKE vara tärning i Luciatåget?