• hughme

gravid vecka 4, fler?!

hej alla :)

så plussade man igår då, testade me PREG o fick en fin ljusrosa skugga. känns ganska overkligt o förnekar de nog fortfarande men de går inte ta miste på de.

men är som sagt i vecka 4, någon mer som är de? har ni nåra symptom än eller känner ni er som vanligt?

• Svar på tråden gravid vecka 4, fler?!
  • Minika

Plusade i morse och är i v.6.
    Är jättetrött, lite illamående till och från, yr emellanåt och har liiite "mensvärk".
    Du då?

• NinaM

Grattis! Jag plussade också igår! :) jag har lite molvärk i magen, ömma bröst och bröstvårtor.. kissnödig typ konstant! annars inget speciellt.. det här är såååå spännande!! :)

• Daniela01

hur långt kan det gå efter mensen första dag som man plussar?

• hughme

ååh, grattis till båda! :D

jag kände av ett hugg i magen förra veckan, sen fick ja en liten blödning på pappret, sen började jag må illa nåra dar efter de, o då började ja undra. tog som sagt testet igår o ja, de va plus. om än svagt då ja inte väntar mens förrän om 1v haha :) annars e ja liiite öm i tuttarna emellanåt, ömma bröstvårtor o en jävla växtvärk i livmodern i guess. känns som en tennisboll precis i mitten där den sitter haha, de liksom.. spänner, typ?

• hughme

idag känner jag mig inte alls gravid! :( knappt nån växtvärk alls, inget illamående eller annat.. utom ömma bröstvårtor då. hm!

• Tessan01

grattis till plusset hughme:)

• kräftan77

Jag har BIM i helgen och hoppas att jag är gravid i vecka 4 nu )
    Haft lite lite "växtvärk" eller vad det nu är.. tveksamt om jag ömmar i bröstvårtorna och har haft lite flytningar...... hoppas hoppas hoppas att jag är gravid nu!!! Grattis till er som plussat och håller tummarna för resten som vill plussa (inkl mig själv).

• hughme

jag har legat på sjukhus därav ingen uppdatering från min sida. ja är i v 6 idag o känner knappt nånting, lite illamående o lite molvärk ibland, massa flytningar. annars nada. skulle ju haft mens för 4 dgr sen men den har såklart inteee kommit.. :)

• kräftan77
    hughme skrev 2009-12-15 16:40:18 följande:
    jag har legat på sjukhus därav ingen uppdatering från min sida. ja är i v 6 idag o känner knappt nånting, lite illamående o lite molvärk ibland, massa flytningar. annars nada. skulle ju haft mens för 4 dgr sen men den har såklart inteee kommit.. :)
    Hoppas inget allvarligt med din sjukhusvistelse!
    Jag mår precis som du... har också flytningar.. Är i v4+4 så det är ju väldigt tidigt.
    Skönt att din mens uteblir Du har väl plussat eller!?
  • Kavata Kajsa
    kräftan77 skrev 2009-12-15 17:38:14 följande:
    Är i v4+4 så det är ju väldigt tidigt.
    Hihi, då ligger vi nästan precis lika ju! Jag är i v 4+5 idag...

Idag har jag mått väldigt bra. Var extremtrött imorse, ömmande bröstvårtor, men annars i princip inget. Ja, lite flytningar då....

Men igår mådde jag bra mycket risigare. Otroligt åksjuk på tunnelbanan, helt utslagen av trötthet vid kl 18 (detta börjar jag dock känna tendenser till även nu)... Varierar det så för er med? Idag är det ju så jag undrat om jag verkligen är gravid! :)
Svar på tråden gravid vecka 4, fler?!