Inlägg från: barnav1967 |Visa alla inlägg
  • barnav1967

Nåt för "Sveriges fulaste hem"?

Lite ostädat var det kanske men vad är felet, finns väl massor av orenoverade hem som är betudligt värre än detta.

• barnav1967
    tickelina skrev 2009-12-02 09:55:50 följande:
    Men hallå... det är så det oftast ser ut! OM man inte är som vi... ska ha allt nytt & stilrent..... = TRENDEN just nu!
    Knappast så många som har så stökigt och mycket framme va...
  • barnav1967
    Minune skrev 2009-12-02 14:14:13 följande:
    ja, jag vet inte, jag har bara hört att svenskar har furu, trasmattor och inte städar så noga! Min erfarnhet av svenska hem är ganska begränsad, de jag sett har dock varit mest ikea ikea ikea
    Det beror nog på i vilket område husen ligger som du besöker, i förorten är det säkert mycket IKEA. Vi bor själv i ett sk fint område och där finns det inte mycket IKEA i hemmen.
  • barnav1967
    sasssyy skrev 2009-12-03 19:55:07 följande:
    här i Västra Götaland är inte husen särskilt stylade.. om man inte letar BR på Eriksberg vill säga.. i övrigt.. tja..visst sätter de gärna in en skål citroner (varför varför varför just citroner??) och färska blommor när det ska fotas, men det är inte många av husen jag har kollat på som varit så superstylade faktist, och jag brukar kolla alla inkomna varje dag.
    Hmmm tala för dej själv!
    I det villaområdena som vi föredrar och nu bor i kostar husen mellan 4,5-10 miljoner och där är det ta mej fasen mej stylat på varenda bild.
    Antar att du kanske tittar i skogsområdena någonstans typ Lilla Edet-Borås-Alingsås elller dylikt.
Svar på tråden Nåt för "Sveriges fulaste hem"?