Inlägg från: MissSummer |Visa alla inlägg
  • MissSummer

Unga mödrar Danmark

Jag hänger på här

Dom sa att Melissa och hennes kille var ovänner och därför ville han inte vara med.
    Vill han inte träffa barnet alls? Det är ju ändå hans kött och blod

• MissSummer
    sasssyy skrev 2009-12-03 16:26:44 följande:
    har ni märkt att de har bytt sändningstid IGEN... en smygare på fem minuter framåt...!?!??!?! ANg Melissas kille.. jag tror att i den åldern så är det där med kött och blod inte så viktigt... Melissa och han har ju grälat en hel massa och han har väl ledsnat på att allt ska vara på hennes vilkor, är hon på gott humör så är de vänner är hon inte så är han en skitstövel... Sen har ju han inte varit så himla smart heller, var det inte han som satt och lyssnade på sin Ipod på första ultraljudet???? Tror inte han har mognaden riktigt att ta in vad det är som händer
    Det stämmer nog, det verkar ju inte vara toppenkillar de skaffar barn med.
    Sen får jag känslan av att många av tjejerna inte har skött sina p-piller som de ska och att de kanske hade en önskan att få barn innerst inne.

Fast ansvaret för skydd ska ju naturligtvis inte bara ligga på tjejen.
  • MissSummer

Vilken fin blond "slinga" Kristina har i håret

Och blodet isar sig i ådrorna när jag kollar på Melissas förlossning, jag kommer aldrig våga föda barn

• MissSummer

Bara jag som bölade ögonen ur mig när Melissas bebis kom ut?

• MissSummer

Malou Stella verkar aldrig förändras, herregud, kunde hon inte gå till biblioteket själv?

Svar på tråden Unga mödrar Danmark