Unga mödrar Danmark
Nu har jag tittat i kapp på veckans avsnitt.
Melissa: Ojoj, snacka om wake-up call att förlossningen gjorde ont! Herregud hon klarade ju inte ens av att sära på benen i början! Kanske hade varit en bra idé att förbereda sig i stället för att bara säga att hon inte ville tala om det... Och oj, vad annorlunda hon såg ut utan påmålade ansiktet. (Såg ni att hon hade extensions, desstom!) Det känns som hon har det nyaste och dyraste av allt, men egentligen inga pengar och ingen framförhållning. Undrar om hon kommer krascha totalt när hon inser hur det är att ha en bebis? Att det inte är en lite docka att ha som accessoir (stavning??).
Katherina: Så skönt att se att hon tar tag i vårdnadsfrågan. Frustrerande att det ska ta sån tid bara, först psykologutredning, sen två timmar varannan vecka! Det kommer ju ta ÅR innan hon får nåt vettigt umgänge! Och patetiskt av Jonas att bestämma att hon inte fick prata om mötet, han har väl insett att han framstår som en känslokall idiot!
Sabrina: Jag blir så ledsen när de filmar på utsidan av huset. Det känns som sådan misär där! Jag veeeet att det inte är ytan som räknas, men de sitter och röker framför tv:n och det är saker överallt och känns så lortigt. :-/ Hua. Men det är ju bra att hon bor hemma så att hon kan få avlastning!
Kristina: Ännu en som verkar köpa och köpa utan att ha råd. Hästar och fancy kläder och träningskort och gud vet allt. Och sen klaga på att hon har så lite tid med Marcus och gå på gym och lämna honom på barnpassning? Kan hon inte gå när han sover när hon nu bor hos sin mamma?? Blev så ledsen när har tultade omkring där ensam...
Stine: Hon verkar väldigt stökig också nu, är hon verkligen så perfekt så att hon behöver avlastning, eller är det bara insikten om att hon vill kramas med nya killen som lett fram till "avlastningshelgerna"?
Så, nu har jag hävt ur mig allt jag suttit och tänkt på!
Ser verkligen fram mot att få se MS och hennes nya nyck. Kan gissa att den kostar massa pengar som mamma ska betala...