Inlägg från: FabulousMom |Visa alla inlägg
  • FabulousMom

Unga mödrar Danmark

Det finns många som tatuerar sina ögonbryn, det ser faktiskt väldigt snyggt ut (fast riktiga bryn är ju snyggast), men för de som saknar bryn eller har väldigt ful form på dem så kan man rekommendera att tatuera dem. Det finns tillfälliga tatueringar som man fyller på en gång i månaden och sen finns det permanenta. Man kan välja färg och man brukar få en naturlig form. I alla fall de jag känner.
    Nackdelen är att om man slutar med det så växer oftast inte brynen ut igen, i alla fall inte till en snygg form så har man väl börjat vaxa bort brynen så får man tatuera eller fylla i dem i all evighet.

• FabulousMom
    C060908 skrev 2009-12-02 22:42:42 följande:
    För att vara ännu mera hemsk. Hon hade ju löshår också om det var någon mer än jag som såg det? Lös naglar också.. Undra vad mer som är fejk på henne
    Majoriteten av alla mina bekanta i åldern 18-25 år har löshår, det är lika vanligt som att sminka sig.
  • FabulousMom
    C060908 skrev 2009-12-02 23:01:14 följande:
    Va? :S Jag är ändå 19 år och dom flesta i min bekanskaps krets har inte löshår.. Olika antar jag
    Ja, det är säkert olika. Jag själv har inte det, men en övervägande majoritet av alla jag känner har/brukar ha det.
  • FabulousMom
    C060908 skrev 2009-12-02 23:11:06 följande:
    Menar du sona clips on eller sån man gör hos frisören? Melissa hade ju sån man gör hos frisören fast det såg mer ut som om hon g jort dom hemma själv utan spegel..
    De flesta av mina vänner har clips, men vissa har gjort det hos frisören. Melissas var verkligen inte fint i alla fall.
  • FabulousMom
    Arentorpbebis skrev 2009-12-08 18:47:35 följande:
    haha tyckte de var så kul när june å hennes karl satt å åt =)tänkte ha nu sitter de å äter middag.... men så va de skinksmörgås å nån gurkskiva =)E de vanligt i danmark att man äte smörgås med kniv å gaffel?Har nog aldrig sett nån äta så om de inte är varma mackor förståss =)
    Japp, i Danmark äter man alltid macka med kniv och gaffel, i alla fall i min släkt och alla jag sett
  • FabulousMom

Nej, 16 and pregnant är verkligen tråkigt. Finns dock alla avsnitt på MTV's hemsida om någon gillar den.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark