Inlägg från: EnyaS |Visa alla inlägg
  • EnyaS

Unga mödrar Danmark

Jag ansluter mig till tråden! Älskar detta program.

• EnyaS

Vad sa dom, att MS försökt avsluta 9:onde klass 3 gånger! Om man skaffar barn får man väl se till att fixa sig en utbildning och ordna upp sitt liv så att man kan ta hand om sitt barn! Ursäkta men jag avskyr när folk hellre lever på bidrag än att försöka klara sig själva.

Och June, tänk att det var så länge sedan man fick följa henne och hon var höggravid med första, sen helt plötsligt så har hon ett barn till, ny karl, nytt hem och allt. :)

AmandaBrun - du tror inte att hon såg ut som hon gjorde för att hon presis fött barn? Jag såg INTE het ut när jag hade fött barn

Sabrinas bebis var underbart söt! Hoppas att det går bra för henne. Hon verkar verkligen älska sin lille bebis

• EnyaS
    C060908 skrev 2009-12-08 13:28:40 följande:
    Vad tror ni skulle det skrämma 15åringar från att skaffa barn?
    1 dag av föräldraskap
  • EnyaS
    Helennnna skrev 2009-12-08 20:58:24 följande:
    Har man fått se något mer med Melissa och bebisen? Hur går det för dom isånnafall?
    Nej dom var inte med, men det ska bli spännande att följa dom.
  • EnyaS

Jag märkte nu att jag fick det och låta lite konstigt när jag skrev "1 dag av föräldraskap". Jag menar att det är tufft att ha barn, iallafall dom första veckorna, men det har absolut inte avskräckt mig.
    Men som sagt, det är rätt tufft i börja och om man inte är medveten om detta och provar på så tror jag att man blir överaskad!
    Håller med er om att man inte ska avskräcka, för alla gör vi ju våra val utifrån oss själva, och vill man ha barn när man är 15 så får man skaffa barn när man är 15.
    Även om jag skulle vilja att mina barn iallafall ska gå ut gymnasiet innan dom skaffar barn. Men som sagt, det är upp till dom.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark