Alltså jag förstår inte att soc anser att Hanna behöver komma iväg..
jag menar, nu fanns det ju inte plats på det där mödrahemmet & hon får tillåtelse till att bo hemma 1 vecka.. men om de anser att hon är kapabel till att ha sin dotter ensam (utan tillsyn av andra vuxna) en HEL vecka, varför ska hon då dit?
Sen undrar jag lite på varför de är emot att Hannas mamma hjälper till, jag tycker jag ser att Hanna gör vad hon kan med ett barn som måste ammas dygnet runt & vad jag förstått så behöver hanna löite sömn, hade hon haft en man i sitt liv så hade han hjälpt henne så hon hade fått sova lite.. Hanna bopr ju hemma, förväntas det att Hannas mamma ska stänga in sig på ett rum för att inte hjälpa?
Ja, MS blir jag inte klok på, Hon ville flytta för att komma ifrån sin mamma men vad det egentligen handlar om är att hon är en typisk tonåring som fortfarande inte tar sit eget ansvar..Behöver inte säga så mycket mer än så.
Men jag måste säga att jag blev sist glad av att se hon som har Mikkel... att hon äntligebn träffat en kille & som såg ut att göra henne lycklig, hon stråla verkligen med hela ansiktet.. Läääääänge sedan man såg det.. hoppas att det ordnar sig för henne för jag har länge tyckt att hon varit nedstämd..
& så christina som har Marcus.. hon verkar ju helt borta, finns ju INGA som helst känslor i vad hon gör.. Blicken är helt lost lixom.. jag ser INGET i henne alls, helt tom...