Inlägg från: GreatMaffian |Visa alla inlägg
  • GreatMaffian

Unga mödrar Danmark

millan87 skrev 2009-12-10 17:10:18 följande:
    Ja, haha de kom som en liten chock...man vill ju bara se hur de går för dem!O gud vilka HEMSKA byxor camilla gick runt i...nån mer som tänkte på det haha? Värsta jag sett! :P
    Hter de inte harembyxor, ett mode som aldrig slog sig riktigt bra.. undrar varför? hahahahaha
  • GreatMaffian
    emmgus skrev 2010-05-10 18:49:17 följande:
    Hallå de ligger inga nya avsnitt ute på kanal5play, har ni sett de? Får paniiik har väntat hela helgen på o dse.
    Ja, jag undrar oxå varför.. {#lang_emotions_undecided}
  • GreatMaffian

Alltså jag förstår inte att soc anser att Hanna behöver komma iväg..
    jag menar, nu fanns det ju inte plats på det där mödrahemmet & hon får tillåtelse till att bo hemma 1 vecka.. men om de anser att hon är kapabel till att ha sin dotter ensam (utan tillsyn av andra vuxna) en HEL vecka, varför ska hon då dit?

Sen undrar jag lite på varför de är emot att Hannas mamma hjälper till, jag tycker jag ser att Hanna gör vad hon kan med ett barn som måste ammas dygnet runt & vad jag förstått så behöver hanna löite sömn, hade hon haft en man i sitt liv så hade han hjälpt henne så hon hade fått sova lite..  Hanna bopr ju hemma, förväntas det att Hannas mamma ska stänga in sig på ett rum för att inte hjälpa?
    Ja, MS blir jag inte klok på, Hon ville flytta för att komma ifrån sin mamma men vad det egentligen handlar om är att hon är en typisk tonåring som fortfarande inte tar sit eget ansvar..Behöver inte säga så mycket mer än så.

Men jag måste säga att jag blev sist glad av att se hon som har Mikkel... att hon äntligebn träffat en kille & som såg ut att göra henne lycklig, hon stråla verkligen med hela ansiktet.. Läääääänge sedan man såg det.. hoppas att det ordnar sig för henne för jag har länge tyckt att hon varit nedstämd..
    & så christina som har Marcus.. hon verkar ju helt borta, finns ju INGA som helst känslor i vad hon gör.. Blicken är helt lost lixom.. jag ser INGET i henne alls, helt tom...
  • GreatMaffian
    pussgurkan86 skrev 2010-05-27 09:03:32 följande:
    jag hoppas socialen tar hand om tvillingmammans barn för dom kan inte må bra alls. tycker att pappan borde vara hemma och avlasta mamman också.
    Pappan e ju helt dum i huvet, stort äckligt svin.. Usch, han får mig verkligen att spy! Så fort han är fysisk eller han ens öppnar sin äckliga kkäft så är dert bara sex han pratar om..
     Bläää jag krääks på den "mannen".. Inte någongång har han sagt n¨ågot vettigt i hela programmet, näe, jag e helt klar med honom. jag hoppas att HON tar sitt förnuft till fånga & lämnar den idioten, för hans hjälp med deras tvillingar gör varken till eller ifrån.. 
    HON om någon skulle må bra av att få komma på ett mödrahem & få hjälp med sina barn.. Det tror jag skulle få henen att må bättre & ev oxå få vardagen att fungera..
  • GreatMaffian
    Miew skrev 2010-05-27 17:21:46 följande:
    Jag klarar inte av människan(om jag ens vill kalla henne det) Har aldrig gjort det och jag har följt serien sen den började.
    haha, om något avsnitt så är hon väl singel igen & på väg till köpenhamn, eller christiania(som hon oxå sagt att hon inte vill flytat till då hon har barn) ja ja, dyker något intressant objekt upp så är hon väl där....{#lang_emotions_tongue_out}

Ja, jag blev så full i skratt när hion på allvar försökte övertyga oss tittare att hon älska sin kille {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_laughing}
  • GreatMaffian
    Ant85 skrev 2010-06-17 10:31:21 följande:
    De norska unga mödrarna var det ju mer fest och väldigt lite barn i tyckte jag när jag såg det. Trist! Nej mer danska unga mödrar!
    Ja, jag håller med, desutom hånglades det ju hej villt på festerna, med alla kön & kanter..;) Ganska boring att se på enligt mig.. Det är inte den typ av "action" jag vill se på av unga mödrar
Svar på tråden Unga mödrar Danmark