Inlägg från: 060810 |Visa alla inlägg
  • 060810

Unga mödrar Danmark

Vad säger man om M-S.. Kanske inte det smartaste att ta med Tino när man söker praktikplats! Hade inte tagit med mina barn på en sån sak, men det är jag det.

Simon är ju såå jäkla söt. Jag och dottern satt här hemma och ropade: kissa på mamma! när hon lyfte upp honom när han satte lite i halsen. :p Hade ju ingen blöja på sig ju och kunde ju gott kissat på sin mamma! :p

• 060810

Stackars June som är satt under press med astma! :s
    Men press med ett astma barn? Nä det vettikatten..
    Här har jag TVÅ astma barn sen har vi även epilepsi och misstänkt autism på det! :p
    Och ensamstående! Då kan man snacka press, men det beror nog på hur man ser på saker.. :p
    Jag klagar inte, men lät så kul att hon är satt under press med ett astma barn och en man i huset..
    Såg ju lagom kul ut med Nebunetten som de använder.. BLÄ får rysningar när jag tänker på inhalatorer... Här inhaleras det till max just nu så...
    Hoppas de inte blir lika dåligt behandlade i Danmark som jag blivit i Sverige bara..

• 060810

Ja det är nog rätt vanligt att man gör det. Smörgås i Danmark är något annat än i Sverige.. :p

• 060810

7000 danska är ca 10500 svenska.
    Jag hörde inget om säsongsavslutning, men det skulle inte förvåna mig alls att det är det för det har varit många avsnitt nu.

• 060810

Vi får helt enkelt döpa om tråden sen till: Unga mödrar DK NO   eller nåt! :p
    Enklast om man är på ett ställe..

• 060810

Det första avsnittet är repris, men det andra tror jag inte är repris för det har jag inte sett innan.
    Tycker med norska suger, men tittar för att det inte finns annat att se förutom handbollen på tv4 sport, men där ligger vi under mkt så inte så roligt att titta då...

• 060810

haha så tänkte jag med... hon är rätt blåst den tjejjen verkar det som.. :p
    eller hon framställs som det i a f.

lider med Monica som får ha sin mamma gravid med.. usch vilken mardröm!

• 060810

jag har förresten svarat dig i aug. bf tråden! :p  lite ot, men så du vet! :p

• 060810

va?? det hade jag ingen aning om!! fy vad  fult gjort av kanal 5 i så fall och inte informera oss personligen om det! :p
    måste ta och kolla in lite där sen någon dag... saknar ju U M.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark