Inlägg från: Illspecko |Visa alla inlägg
  • Illspecko

Unga mödrar Danmark

060810 skrev 2009-12-08 16:51:07 följande:
    Vad säger man om M-S.. Kanske inte det smartaste att ta med Tino när man söker praktikplats! Hade inte tagit med mina barn på en sån sak, men det är jag det.Simon är ju såå jäkla söt. Jag och dottern satt här hemma och ropade: kissa på mamma! när hon lyfte upp honom när han satte lite i halsen. :p Hade ju ingen blöja på sig ju och kunde ju gott kissat på sin mamma! :p
    Inte intelligent!!!!!!!!!

Ta å lyssna på mamma
    Min dotter har både astma och allergi vet ibte vad det skulle vara för stor press att leva med det
  • Illspecko

Funderade på det Camilla sa ang deras ekonomi.... om man nu har det lite kärvt kan man inte köpa en begagnad vagn då?

• Illspecko
    livet med barn skrev 2009-12-10 17:32:18 följande:
    håller med, eller varför inte använda sonens gamla? har dom slängt den?
    Ja ibland kan man ju undra..... tror inte vagnen de köpt var så billig jag menar beställer man en ny så lär det ju inte kosta mindre än 6,500:- kr
    Nu vet jag ju inte hur det ser ut i Dannmark men jag antar att prisläget är ungefär detsamma
  • Illspecko
    sasssyy skrev 2009-12-10 20:14:17 följande:
    7000 danska kronor.. är väl över 10,000 svenska ???
    Å fyy faaaan inte billigt... så dyr vagn skulle inte ens jag tänka tanken att köpa tycker 6000:- räcker gott

De sägs ju att man ska mätta munnen efter plånboken
  • Illspecko

Jag köpte min vagn begangnad... dock hade den bara gått några få meter då kvinnan jag köpte vagnen av hade fått en annan vagn i present av släkten.... Bättre pris för en kanon vagn med fulla garantier....

Jag har själv varit en ung mamma men jag känner inte direkt igen mig i deras beättelser

• Illspecko
    C060908 skrev 2009-12-11 16:05:37 följande:
    Praktiska byxor att ha på förlossningen när man har jätte blöjan på sig
    Absolut, skulle säkert gå att föda i dem om man vill skydda sitt underliv från insyn....

Tror dock aldrig att jag skulle få ligga med min sambo någe mer om jag såg ut så...
    han HATAR harmesbyxor

Dessutom skulle jag se ännu kortare ut i dem
  • Illspecko

Jag var 19 när jag väntade min dotter oxh kände mig inte direkt ung... nu är jag snart 26 år och väntar barn igen.... å NU känner jag mig rätt ung, konstigt va!

• Illspecko

Jag satt och kollade på MTV:s motsvarighet till UM 16 and pregnant... men det gillade jag inte lika mkt

Svar på tråden Unga mödrar Danmark