Inlägg från: TvåTrollsMamma |Visa alla inlägg
  • TvåTrollsMamma

Unga mödrar Danmark

C060908 skrev 2009-12-11 16:06:38 följande:
    Tänkte på en sak vart går gränsen för Ungförälder? Hon camilla som har tre pojkar och en dotter nu hon börjar väl närma sig 25?
    Hon är bara 22 kanske 23, men hon räknas väl som ung bara för att hon hunnit tryckt ur sig 4 ungar

Jag tror det är lite på vart man bor här i landet, jag tycker under 19 är man väl ung förälder om man inte lyckats fått x antal barn innan 24.
  • TvåTrollsMamma
    Småtokig skrev 2009-12-30 18:01:51 följande:
    unga mödrar Norge börjar på tisdag kl 20. 00
    Å då får man något att se på
  • TvåTrollsMamma
    Arentorpbebis skrev 2010-01-05 15:49:56 följande:
    Näe ja vill inte se den norska tyckte den var så sorglig på nått sätt, Minns nån tjej som hade en kille som hon skulle passa upp på var minsta sekund utan att få ett tack eller uppmuntrande ord!
    De gjorde slut eller hon gjorde slut, det fick man veta i serien sist den gick. Tack och lov!
  • TvåTrollsMamma
    sanna88a skrev 2010-02-13 17:57:41 följande:
    ingen som ser på UM norge längre?
    har det kommit upp några nya sedan de där 4 sista?
  • TvåTrollsMamma
    AmandaBrun skrev 2010-05-03 14:35:21 följande:
    Jag kanske är löjlig och har inget liv, men jag sitter och räknar ner till klockan 17!!
    Är du inte gravid? eller var det någon annan? Då måste man ha något att göra för att få dagarna att gå

Jag har börjat med en ny taktik här hemma, när sambon kommer hem så är jag vrålhungrig så börjar med maten direkt har man tur så hinner man både laga och äta middag innan kl 17
  • TvåTrollsMamma
    TvåTrollsMamma skrev 2010-05-03 15:29:09 följande:
    Är du inte gravid? eller var det någon annan? Då måste man ha något att göra för att få dagarna att gå Jag har börjat med en ny taktik här hemma, när sambon kommer hem så är jag vrålhungrig så börjar med maten direkt har man tur så hinner man både laga och äta middag innan kl 17
    Så tajmar alltid mini in här hemma att bli hungrig så man måste gå från bordet
  • TvåTrollsMamma
    AmandaBrun skrev 2010-05-03 15:32:31 följande:
    Nä inte gravid längre. Födde en son den 27 Januari
    Okej Man får räkna ner iaf
  • TvåTrollsMamma

Jag satt och åt samtidigt som jag tittade idag och så pratade sambon precis när de berättade om vad som skulle hända i morgon. Men hörde jag rätt när de sa "så ska christina ta adjö av tvillingarna"

Svar på tråden Unga mödrar Danmark