Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Unga mödrar Danmark

amalie79 skrev 2010-01-05 21:00:47 följande:
    Åh,den där tjejen som ska döpa sin lilla nu, och hennes pojkvän är kines (?). Har hon skaffat barn med någon utan att ha ett hum om vad han har för religion?? "Han går i kyrkan, de har inte Allah, utan jungfru Maria?"Det liksom bara står dum och blond skrivet i pannan på henne!
    {#lang_emotions_laughing} {#lang_emotions_laughing} 
    Julia 040827 Albin 060320 Bebis Bf 100801
  • Förväntansfull0406
    060810 skrev 2010-01-05 21:03:12 följande:
    haha så tänkte jag med... hon är rätt blåst den tjejjen verkar det som.. :peller hon framställs som det i a f.lider med Monica som får ha sin mamma gravid med.. usch vilken mardröm!
    hon verkade jätte ledsen för det..... jag hade blivit såååå ledsen om jag va i hennes sits. men mamman verkade super!
  • Förväntansfull0406
    060810 skrev 2010-01-05 21:15:12 följande:
    jag har förresten svarat dig i aug. bf tråden! :p  lite ot, men så du vet! :p
    ska kolla
  • Förväntansfull0406

Förlåt oom jag e ot här men onödgt att starta en ny tråd

Den här norska förl kliniken som visas på svt, vilken dag visas den? jag var säker på att det var om ons, men icke, någon mer som ser den??

• Förväntansfull0406

vet ni om man kan se detta sista avsnitt, jag MISSADE det helt idag!! sååå besviken!

Hon den ensamma som har en sådan gullig mamma, födde hon barn idag??

Som sagt, jag vill se avsnittet, vet ni var eller om det går på tv?

Mina hjärtan Julia Albin Bebis Bf 100729
  • Förväntansfull0406

Vilken go mamma Line (osäker på namnet) har!!! så lugn och fin, hon skulle kunna vara med på min förl som doula *haha*

• Förväntansfull0406
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-16 21:31:53 följande:
    nämen hej förväntansfull! nä tyvärr kan man inte spola över reklamen. jag brukar stänga av ljudet och kolla på nån annan internetsida under tiden hehe

håller med dig om Lines mamma, hon verkar jättebra.
    nämen gillar du också detta???

Nej jag förstod sen att man inte kunde få bort reklamen. Hon e så söt Line, usch, fy man såg hur hon led under förl, man har sett många kvinnor på tv föda barn, men detta så ut som hon var på väg över till andra sidan, haha nej, skämt o sido, stackars tjej. Men hennes mamma verkar så vettig så det blir nog en bra mamma av Line.
  • Förväntansfull0406
    ellixoxo skrev 2010-06-16 21:40:26 följande:

Lines mamma tycker jag verkligen är en förebild. Så lugn och cool. Jag skulle vilja ha med henne på min förlossning.

haha jag skrev det med ovan
  • Förväntansfull0406
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-16 21:45:19 följande:
    yes jag tittar varje dag du också?
    min sambo såg Lines förlossning och han blev alldeles rädd och orolig stackarn, inför min förlossning...
    haha! joooo men alltså detta var en bra bild av verkligheten, dock så brukar det gå liite snabbare än typ 20 timmar Jag försöker kolla, men det är en dum tid, vi äter ofta middag kl 17, men nu fatta jag att man se det på datorn *haha*
  • Förväntansfull0406
    xXMaLoXx skrev 2010-06-16 23:28:59 följande:
    Var det sista för säsongen idag?

Isf så kan det ju kanske vara lite upplagt för att vi ska förfasas och fundera tills nästa säsong. Jag missade själva festen, men fick man se mycket av den så att säga? Kan det finnas en chans att det liksom såg värre ut än vad det egentligen var?
    alltså..... faktiskt, jag tyckte INTE det såg så farligt ut, det satt fem-sex ungdommar i en soffa o sjöng och hade trevligt (ja söp), mer än så fick man inte se. Det såg ut som precis vilken ungdoms fest som helst, eller nja, betydligt lugnare (det vi fick se)

Jag tycker nog inte själv festen i sig var så farlig, men det är ju mindre lämpligt att dra igång en fest precis då man ska visa sig lämplig som förälder.
  • Förväntansfull0406

Alltså, man tänker bara på vad FAN det är med alla folk i Danmark?? de bor bara tvärs över havet men de uppför sig som de vore från mars, nästan ALLA mammorna röker som skorstenar, trotts de är gravida eler har sin nyfödda i famnen, nästan ALLA har problem med soc och ja man undrar bara vad som skre därinne i skallen..... Alltså om det vore en mamma som uppför sig skumt, men här är det typ 90% av dom.....

• Förväntansfull0406
    AmandaBrun skrev 2010-06-17 09:21:47 följande:
    Det utreds om jag är lämplig förälder..om mitt barn ska tas ifrån mig.

Vad ska jag hitta på?

JO JAG VET! Jag drar ihop ett gäng polare, några liter sprit och hög volym. Sen låter jag en av mina minst onyktra väninnor ( som typ aldrig hållt i en unge ) vara barnflicka....

Hur kan jag toppa detta?

JO JAG LÅTER TV FILMA HELA GREJJEN!

O jag är så smart.

/ Kram Hanna
    Go girl!! Soc har ju bevis vad som behövs nu iaf.
  • Förväntansfull0406

E det någon här som kan berätta vad som hände med Hanna från början? varför har soc satt henne på mödrahem ect?? alltså det måste varit nått allvarligt tycker man....

Vilken söt liten tjej hon Mille är, haha!! sicket hår alltså

ja det var ett bra slut på danska Um, hoppas norska blir lika bra till hösten, eller när de nu blir.

• Förväntansfull0406

e det bara jag som reagerar på att tvilling mamman BARA verkar intr för sonen?  jag har inte följt detta så bra som ni, men hon håller jämnt på med honom, aldrig dottern. Fy så tragiskt i såfall....

• Förväntansfull0406
    annakohler skrev 2010-06-17 21:22:07 följande:
    låg inte izabella i sängen o sov??
    tvilling tjejen???

Jo den gången.... men alla andra gånge de filmar dom så e det grabben som det skojjas med o gosas med..... men som sagt, bara en reaktion för jag har inte följt det från början.
  • Förväntansfull0406
    vackert udda skrev 2010-06-17 21:10:50 följande:

Roligt också att kommentatorn sa att Maks lämnat sin flickvän IGÅR och att Hanna nu var sur för att det minsann var på tiden att han berättade om dem!

Håller med om att det var riktigt ruttet gjort av Hanna att ringa exflickvännen... men jag är inte förvånad - åter igen har hon visat sin mognadsnivå.

Håller med....
  • Förväntansfull0406
    parvati skrev 2010-06-17 21:26:32 följande:
    Ja men förså vad hemskt att vara hemlig älskarinna i ett helt dygn...

Angående varför Hanna hamnade på mödrahhemmet så beror det enligt henne själv att mamman tar för stor plats(dvs hon tar inte själv hand om sitt barn), hon messar för mycket och har för stor kontakt med sina vänner.

När hennes dotter var sjuk och låg på sjukhus så tyckte inte personalen där att hon kunde tillgodose sin dotters behov.
    Sedan är det säkert mycket som vi inte får reda på av Hanna.
    okey....då vet jag. Man e ju nyfiken
  • Förväntansfull0406
    tweenies skrev 2010-06-17 21:27:21 följande:
    Jo det ser så ut, men jag tror nog hon är med lilltjejen mer än vad som visas. Fast visst reagerar man på att det alltid är pojken som får uppmärksamheten, fast å andra sidan så kanske han kräver mer uppmärksamhet än flickan, hon kanske har lättare för att ligga ensam medans pojken inte alls vill ligga själv, och om så är fallet så ä det inte så konstigt att sonen verkar få mest uppmärksamhet.
    nej det kan vara så, hon har det nog inte alltför lätt mamman, alltid ensam...
Svar på tråden Unga mödrar Danmark