Unga mödrar Danmark

Förlåt oom jag e ot här men onödgt att starta en ny tråd
Den här norska förl kliniken som visas på svt, vilken dag visas den? jag var säker på att det var om ons, men icke, någon mer som ser den??
vet ni om man kan se detta sista avsnitt, jag MISSADE det helt idag!! sååå besviken!
Hon den ensamma som har en sådan gullig mamma, födde hon barn idag??
Som sagt, jag vill se avsnittet, vet ni var eller om det går på tv?
kan man spola bort reklamen?? jag e så lost på se tv på datorn...haha
Vilken go mamma Line (osäker på namnet) har!!! så lugn och fin, hon skulle kunna vara med på min förl som doula *haha*
Lines mamma tycker jag verkligen är en förebild. Så lugn och cool. Jag skulle vilja ha med henne på min förlossning.
Alltså, man tänker bara på vad FAN det är med alla folk i Danmark?? de bor bara tvärs över havet men de uppför sig som de vore från mars, nästan ALLA mammorna röker som skorstenar, trotts de är gravida eler har sin nyfödda i famnen, nästan ALLA har problem med soc och ja man undrar bara vad som skre därinne i skallen..... Alltså om det vore en mamma som uppför sig skumt, men här är det typ 90% av dom.....
E det någon här som kan berätta vad som hände med Hanna från början? varför har soc satt henne på mödrahem ect?? alltså det måste varit nått allvarligt tycker man....
Vilken söt liten tjej hon Mille är, haha!! sicket hår alltså
ja det var ett bra slut på danska Um, hoppas norska blir lika bra till hösten, eller när de nu blir.
e det bara jag som reagerar på att tvilling mamman BARA verkar intr för sonen? jag har inte följt detta så bra som ni, men hon håller jämnt på med honom, aldrig dottern. Fy så tragiskt i såfall....
Roligt också att kommentatorn sa att Maks lämnat sin flickvän IGÅR och att Hanna nu var sur för att det minsann var på tiden att han berättade om dem!
Håller med om att det var riktigt ruttet gjort av Hanna att ringa exflickvännen... men jag är inte förvånad - åter igen har hon visat sin mognadsnivå.