Inlägg från: GullpuckotMe |Visa alla inlägg
  • GullpuckotMe

Unga mödrar Danmark

hej här kommer jag med en säkert dum fråga. har inte läst hela tråde.

men är det någon som vet om /när danska unga mödrar börjar sända igen?

• GullpuckotMe

men ... går inte norska unga mödrar längre? det börja ju typ nyss ?? suck!

• GullpuckotMe

är det bara anvsnitt på kanal5play eller kommer det  visas  på tv med?

• GullpuckotMe
    BillyX skrev 2010-05-16 11:17:37 följande:
    Kul att man kan kolla de första avsnitten nu :) Jag som är rookie sitter och ser allra första nu, med Lianna och Christina med lille Lukas...
    det har men väl alltid kunnat se? jag såg dom för jättelänge sen ;)
  • GullpuckotMe
    Isanje skrev 2010-05-16 22:25:18 följande:
    PÅ kanak 5 play? jag ser bara de som visats på tv sista veckorna..
    va? jag kan se alla säsonger o avsnitt som finns :-O
  • GullpuckotMe

vilken supermage cristina ed tvillingarna har. jag hade inte närheten så stor mage med mina twins

• GullpuckotMe

åh vill med se. men har en liten  skrutt  här som är vaken så jag får se ifred ikväll på nätet istället

• GullpuckotMe
    bara lilla jag skrev 2010-05-20 17:44:06 följande:
    haha nej jag skulle inte vilja ha honom iaf.. Ojdå det knakar i fogarna på fler ställen.. Jag förstår inte det där med rökningen, som jag förstog det hade hon det presst med pengar? Varför köper man cigg då? Det ör det första jag skulle slutat med om jag rökte och hade kört med pengar.. Visst det kanske är hennes räddning en cigg då och då.. Men hon sa ju nyss att hon inte kunde gå på toaletten när hon ville och hur hon ville hur ska hon då hinna blossa?
    ja du, jag sluta röka nä'r jag blev gravid o märkte stor skillnad på min ekonomi!! hade massa pengar över varje månad.

alla prioriterar olika tydligen, cigg viktigare än hälsa o barn?
  • GullpuckotMe
    annakohler skrev 2010-06-05 11:56:49 följande:
    ja det stämmer korrekt dem har en gemensam son nu och hon steriliserade sig efter sonen...
    varför steriliserade hon sig?
  • GullpuckotMe
    Ts Mamma skrev 2010-06-09 19:09:40 följande:
    Fast jag vet inte - det är väl inte bara hans uppgift att skydda sig?

Hon har ju inte ensamt gått igenom missfallen - han har ju också gjort det och han har förlorat en dotter lika mycket som hon har - är man inte överense så skaffar man i min värld inte barn och hon visste ju vart han stod innan verkar det som med tanke på något hon sa i början av programmet, minns inte exakt nu, men nått om att det kom väldigt olägligt i och med utbildningen.

Jag tycker det är fel att tvinga någon till abort - men det är lika fel att bli gravid mot någons vilj ai min värld...
    men hon sa väl att dom försökte o hade gjort det jättelänge?
  • GullpuckotMe

Anemia: det där var fasen inte snällt skrivet! dom kan väl inte rå för att dom haft acne!! usch vad lågt...

• GullpuckotMe
    Sooff skrev 2010-06-16 11:48:13 följande:
    Vilken säsong visas nu?

Så det kommer inte att vara något program kl 17 längre? Typiskt..
     det är säsong 10 som går klockan 17 o det kommer fortsätta visas samma tid. det klockan halv 2 är gamla repriser :)
  • GullpuckotMe
    Sooff skrev 2010-06-16 11:59:59 följande:
    Vilken tur att det fortsätter som vanligt, vad ska jag annara kolla på till middagen Tungan ute
    Kommer det att visas underhela sommaren och hösten? Har du någon koll?
    ingen aning om det kommer hålla på under sommaren. hoppas det
  • GullpuckotMe
    Nifelheim skrev 2010-06-16 19:18:42 följande:
    Oj oj oj. Jag som var så ledsen över att säsongen skulle ta slut nu är efter kvällens avsnitt skitglad över det. Jag har ALDRIG under hela den tid jag följt Unga mödrar blivit så arg och ledsen om vartannat.

Varken Natasja, Majas mamma, Malou Stella eller Hannah borde få ha barn över huvud taget. ALL den respekt och beundran jag fått för Hannah försvann fullständigt ikväll. Tyckte att det åtminstone var bra att hon skaffat en tjej som skulle passa Cicilaya, tills jag såg att barnvakten OCKSÅ satt och drack shots. Usch och fy. Gråter

Jäkla skitprogram..

Stine tycker jag väldigt synd om. Hon verkar sååå ensam, och det blir nog en väldigt tung roll för hennes dotter att agera både barn och kompis. Line tyckte jag också synd om, hon såg ut att ha det så jobbigt, och jag minns själv hur det var att få sitt barn bortryckt och "ivägfört" utan att veta vad som händer osv.
    barnvakten drack ingenting. kollas nyss programmet på kanal5play. hon drack inget
  • GullpuckotMe
    HullaDk skrev 2010-07-10 00:52:44 följande:
    Spoilertråd uppdateret
    var ligger den tråden?
  • GullpuckotMe
    molekyl skrev 2010-08-04 11:10:19 följande:
    Vem var det som var pappan då? Hon hade väl en bunt att välja mellan
    Kenny hette väl pappan? dom försökte ju få det funka men det gick inte.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark