-
kommer på kanal 5 kl 17GullpuckotMe skrev 2010-04-26 15:56:48 följande:är det bara anvsnitt på kanal5play eller kommer det visas på tv med?
-
Tycker faktist det är elakt o klanka ner på Inge hela tiden om håret och byxorna osv.
Visst hon har alltid samma byxor på sig men hon kanske har de i flera par? Eller tvättar dem på kvällen för o kunna ha dem igen.
Håret visst ser inte så frächt ut alls. Men hon kanske har verkliga problem med talgkötlarna och de överproducerar?
Jag har problem med det när jag är gravid och behövde tvätta håret 2 ggr om dagen om det skulle se frächt ut....
Melissa visst hon lämnar sin son en stund men att sita instängd på ett sjukhus i en månad skulle göra mig knäpp om jag inte fick komma från överhuvudtaget....
ja ja mina tankar bara -
men hittar ej dagens av snitt :(
-
hittade nu :)
-
Ja vad får hon? jag gissar på en kille.
-
Melissa är bara en stor egoist helt enkelt och tänker ej på sin sons bästa alls
-
Gillar inte att det är fint väder ute, för jag får inte in mina barn i tid till att det börjar så nu får man sitta och vänta i kvall igen på att det ska läggas ut på play.
Fast jag såg gårdagens avsnitt i natt när min 3 åring vägrade somna om och var vaken i 4 timmar.....
Men hoppas han e mör i kväll så man själv får en hel natts sömn.... :) -
Jippi det e redan uppe på kanal play
-
Tycker synd om Hanna som har ont och inte vet om hon kan få bedövning. Synd de inte täkt på hennes ryggskada innan och kanske kunde fått alternativ till bedövning som akupunktur eller nått.
Själv vet jag verkligen inte hur ont det kan göra att få vaginalt men kan tänka mig in i den smärtan som blir när det verkligen är dags.
Jag har haft värkar vid 2 förlossningar men de har blivit stoppade och sen har jag fått snitt i stället så jag har bara fått alla mina barn med snitt.
men gud vad duktig hon var när tvillingarna kom ut. Tycker med att det var synd hon ej kunde få den lilla tjejen men man vet ju inte vad som sagts om det innan hans sa det heller, kanske hade nått med bedövningen och efterbörden att göra.
Hoppas det kommer gå bra för Stine att plugga.
Hoppas att Joshuas far kommer få ett bra umgängen med honom och att inte Melissa kommer motarbeta det hela. Har lite på känn att hon kan vara den typen.
M-S borde verkligen börja tänka över sina bo planer så timo kan få ett fast hem en trygghet i livet så att säga, för vad de än sa är det inte tryggt att hela tidne slitas upp.
Kom bara på att tänka på en sak, vart tog hunden vägen? som hon hade... -
Bianca och Peter blir ett fiasko.
Samt Peters ord hon är ju bara en gäst här i hemmet på obestämnd tid så hon har gjort sig väldigt hemmastad -
Vill bara tala om att unga mödrar börjar 16:50 på måndag......
Men på tisdag när säsong 10 drar igång är det åter 17:00 -
Detta var sista avsnittet på säsong 9
men i mon startar säsong 10 -
Fast än har man inte ens sett att hannah har humör.
Tycker hon klarar sin dotter bra.
Menar Inge klarar ju inte ens sin dotter. -
Visst de kanske fortfarande har dåligt ställt men kanske inte lika krisigt som för 6 månader sen. Tycker faktist hon gott kunde unna sig nått och nu valde hon underkläder.With a devilish smile skrev 2010-06-09 19:24:51 följande:Tycker också det lät lite korkat av tvillingmamman , sen reagerar jag på att hon la så mycket pengar på underkläder när hon för några veckor sedan i programmet hade 400 kr att hushålla med & att dom har dålig ekonomi mm .
Ang Jacob så tyckte jag han sa att hon testade sig ofta så det kan ju inte komma som en chock liksom . -
Fast de röker inte i samma rum som barnen och bara det är ju en stor eloge för att vara i DanmarkStargirl skrev 2010-06-13 14:05:35 följande:Har ni tänkt på att tvillingmamman jämt har en disneyfilm på och barnen i babysitter framför TV´n medan hon och maken röker på balkongen (om förövrigt är inglasad, gissa hur mycket rök det luktar inne i lägenheten)
-
Okej jag har 5 barn och jag var ung mamma när jag fick nummer 1, men visst alla e ju inte den perfekta mamman som jag är i dag, nej jag e fan inte nes perfekt i dag och mamma till 5 bio barn.
Men just nu käns det som alla ser på unga mödrar för att klanka ner på dem och se att ja jag e en bättre mamma en desa snorvalpar....
visst jag ser en del brister och fel men inga alvarligare de har stora vagnar OCH?
som jag ser det de får kärlek mat omvårdnad osv....
jag e mamma till % barn och min sista e verkligen en med spec behov han kan kräva allt ur mig men jag gör så gott jag kan och orkar o då e jag fan nu en gammal mamma på 39 år som röker fortfarande men nej inget löshår..... -
Det är inte inplanerat än när de ska sändas