Unga mödrar Danmark
Börjar det bästa programmet som kanal fem någonsin visat igen??!!
Börjar det bästa programmet som kanal fem någonsin visat igen??!!
Jag tänkte på en annan sak med Stine, honn sa att hennes dotter inte hade sovit på natten. Kanske inte så konstigt när hon är på ett helt främmande ställe och undrar var mamma är.
amandaBrun: Nej det tänkte inte jag heller på om det var ett konstaterande. Men jag uppfatade som hon lät förvånad. får nog titta på reprisen.
Tänkte också på Melissa och hennes son. Fy vad hemskt! min son är 4 månader och om nåt sådant skulle hända honom. Det gör ont i hela mig!
VARFÖR måste de ha så brottom att flytta ihop för?? Hade det varit slut med Biancas kille i två månader så flyttade hon ihop med Peter? Stackar barn!
Detr är klart att de blir förvirrade, härt kommer en nytt barn och en ny kille som vi ska bo ihop med!
tänkte på Kristina och mickael om att hon bara hade 400 kr att leva på men har de inget barnbidrag som hon får ut??
Ms Vad ska man säga! Det lät så bra från början att hon ville bort från mamman för hon ville klara sig själv, men sen skulle hon flytta ihop med en kille hon känt i 2 veckor! Tänker hon överhuvudtaget på sin lilla kille?!!
Första gången jag hejade på mamman . ..
Sa inte speakern att även Hannah hade blivit tagen ifrån mamman? Tyckte jag hörde nåt sånt men är inte säker!
MS blir bara värre och värre.
är det gamla repriser som de visar på femman? måste veta om jag ska fortsätta spela klockan fem på kvällarna . . .