Inlägg från: äntligen mor |Visa alla inlägg
  • äntligen mor

Unga mödrar Danmark

Börjar det bästa programmet som kanal fem någonsin visat igen??!!

• äntligen mor
    Arentorpbebis skrev 2010-04-29 23:40:38 följande:
    Å lämnade Sine sitt barn ute i vagnen?!!!!! när de bor i lägenhet
    förstår inte hur hon törs göra det!

härligt att programmet har börjat igen, har saknat dom!
  • äntligen mor

Jag tänkte på en annan sak med Stine, honn sa att hennes dotter inte hade sovit på natten. Kanske inte så konstigt när hon är på ett helt främmande ställe och undrar var mamma är.

• äntligen mor

amandaBrun:  Nej det tänkte inte jag heller på om det var ett konstaterande. Men jag uppfatade som hon lät förvånad. får nog titta på reprisen.

Tänkte också på Melissa och hennes son. Fy vad hemskt! min son är 4 månader och om nåt sådant skulle hända honom. Det gör ont i hela mig!

• äntligen mor

VARFÖR måste de ha så brottom att flytta ihop för??  Hade det varit slut med Biancas kille i två månader så flyttade hon ihop med Peter?  Stackar barn! 

Detr är klart att de blir förvirrade, härt kommer en nytt barn och en ny kille som vi ska bo ihop med!

• äntligen mor
    Elins mamma 2010 skrev 2010-05-21 09:37:54 följande:
    ja fast Peter verkar ju inte se det som att de flyttat ihop, han sa ju att Bianca är "gäst på obestämd tid". Kul...ja det är ju inte konstigt att Lucas är trotsig mot Bianca när hans pappa flyttat ihop med henne så snart efter att hans föräldrar flyttat isär.
    undrar om bianca vet om att han tycker så . . . .
  • äntligen mor

tänkte på Kristina och mickael om att hon bara hade 400 kr att leva på men har de inget barnbidrag som hon får ut??

• äntligen mor
    längtar och väntar skrev 2010-05-24 09:03:10 följande:
    Tittar på de gamla avsnitten nu.. Stör mig något fruktansvärt på Malou Stellas mamma! MS vill flytta hemifrån och mamman säger bara hela tiden att hon inte kommer klara av det och han är så otålig för att hon är ung etc.. Snacka om att trycka ner tjejen..
    Tycker att det är mammans fel att hon får hjälpa ms med allting! Hon tor väl att hon inte kan nåt själv!
  • äntligen mor

Ms Vad ska man säga!  Det lät så bra från början att hon ville bort från mamman för hon ville klara sig själv, men sen skulle hon flytta ihop med en kille hon känt i 2 veckor!  Tänker hon överhuvudtaget på sin lilla kille?!!
    Första gången jag hejade på mamman . .. 

• äntligen mor

Sa inte speakern att även Hannah hade blivit tagen ifrån mamman?  Tyckte jag hörde nåt sånt men är inte säker!

MS blir bara värre och värre.

• äntligen mor

är det gamla repriser som de visar på femman? måste veta om jag ska fortsätta spela klockan fem på kvällarna . . .

Svar på tråden Unga mödrar Danmark