Inlägg från: Buggster |Visa alla inlägg
  • Buggster

Tänkte bara informera er alla, om att det står på kanal5s hemsida att unga mödrar har premiär onsdagen 28:e april.
    Vet inte om det är danska eller norska, men iaf :) lycka

• Buggster
    GulligaSurre skrev 2010-04-28 20:41:44 följande:
    Hur gammal är hennes son? Tyckte han såg så stor ut när han satt i vagnen, nästan lite för stor för att åka vagn, använda napp och blöja?
    Tycker han känns för stor för det mesta, tror han är 4 typ...kändes det inte lite väl hur hon fick kämpa med att klä på honom? Det kan man väl göra själv när man är så stor?
  • Buggster

här ska det skrivas klart uppsats om Romeo och Julia, lagas mat, äta mat, städas upp efter maten.
    Det sista kan eventuellt vänta till efter um, eller så kanske maken kan göra det...

• Buggster

ja, men det känns som hon inte ger Stella en chans ens. Det har hon aldrig gjort, utan eftersom hon tog över från början fick ju Stella aldrig pröva själv. Det är väl därför det blir lite sådär halvbra ibland nu.

• Buggster
    C060908 skrev 2010-05-11 15:07:33 följande:
    Sen som någon sa här inne.. Det finns tabletter att få emot det och hjälp ifrån läkare.. Varför besöker hon inte en läkare?
    såg ut som hon hade paket med tabletter på bordet framför sig igår.
    Jag gick på jättestarka, men blev istället så dåsig så jag sov dygnet runt, och de hävde bara kräkningarna för mig, hjälpte inte mot illamåendet, så jag var lika matt och hade lika mycket näringsbrist som innan. Kan vara så för henne med kanske?
Svar på tråden Unga mödrar Danmark