Inlägg från: Orion87 |Visa alla inlägg
  • Orion87

Unga mödrar Danmark

Jag skulle aldrig vågat lämna mitt barn och gå och sätta mig vid datorn om jag var Melissa.

• Orion87

jag brukar mest lägga till hennes konstiga ögonbryn och hennes vita öron.

• Orion87
    Isanje skrev 2010-05-05 18:13:55 följande:
    Jag missade dagens avsnitt... nån som vill berätta lite vad som hände snääääälla
    annars finns dem ju o se på kanal5play.se
  • Orion87
    Tessou skrev 2010-05-09 16:27:06 följande:
    Gillar också Stine, och hennes familj verkar vara jättesnälla! Blir spännande att se hur hon blir som mamma...
    menar du inge nu? stine är ju redan mamma och väntar barn nr 2 :)
  • Orion87

what, det trodde jag aldrig :O shit!

• Orion87

åh det fanns ju massa roliga artiklar där tex en om stine inklusive den nya familjemedlemmen :) ska inte spoila nåt men ni som är intresserade kan ju gå in o kika :)

• Orion87

amanda nu avslöjade du ju vem det var

• Orion87
    AmandaBrun skrev 2010-05-09 21:52:29 följande:
    Ge mig smisk!
    tyckte bara det var synd för dem som inte ville veta.
  • Orion87

såg ut som att camilla gått upp mycket mer i vikt, visst det kan man väl förstå när hon är gravid men ändå, hon borde ju fått en dietist eller nåt under grav.

• Orion87
    sasssyy skrev 2010-05-10 17:38:11 följande:
    jo men hon gick väl hos en i början iaf?? För hon gick ju o gymmade för att gå ner i vikt... hon var ju inte direkt smal före graviditeten men inte jättefet heller... hon skulle ju vakta på vikten så det nästan var sjukligt ett tag.. tycker det är bättre att hon går upp ordentligt nu ser inte ut att vara någon risk för barnet, så illa är det inte
    jag kommer inte ihåg ifall hon gick hos en dietist förut men så kanske det var.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark