Inlägg från: MissEllie |Visa alla inlägg
  • MissEllie

Unga mödrar Danmark

sasssyy skrev 2010-05-05 17:54:06 följande:
    men sååå fruktansvärt synd om melissa... som börjat tappa färgen...... omg
    Tänkte också på det, snacka om världsliga ting då man ligger på sjukhus med sin lille son....Finns liksom inga kommentarer på det.
  • MissEllie

Jag var mest förvånard över allt folk som var i förlossningssalen vid födseln och att hon ens orkade vara social....

• MissEllie

Såg ni dagens avsnitt? Inge är ju allt annat än mogen och det är snarare hon som hade behövt stöd av socialen...Snacka om apati och inte förstå dotterns behov.

• MissEllie
    AmandaBrun skrev 2010-05-24 17:47:14 följande:
    Eh Katerina kanske ska ta det liiiite lugnt på bebisfronten ett tag till, eller vad tycker ni andra?
    Svar ja! Det var ju sunt att Inge kom iväg på det där hemmet i alla fall, hon behöver det.
  • MissEllie

Det var en piffig outfit Hanna har på sig när hon ska på soc-möte...

Klart Stellas mamma är arg, vem hade inte varit det och det var ju inte grannstaden hon ska till direkt.

• MissEllie
    Anonyhm skrev 2010-06-01 17:18:30 följande:
    Men fy fan vad patetiskt. han vill ju bara vara med i TV. Och hur jävla blåsta är inte mammorna då ?
    Håller med, han vill väl hålla fast i sina 15 minutes of fame typ. Då ska vi se hur det här "förhållandet" utvecklas och hur länge det håller.

Förresten var Malou Stella ruggigt lik sin morsa när hon klippt och färgat sig.
  • MissEllie

Om nu dopet var så viktigt och att det skulle vara så högtidligt, kunde inte tvilling-farsan bemöda sig med att ta på sig något annat än en T-shirt? Likaså Christinas syster som körde armystilen...

• MissEllie

Hahahah det missade jag, sicken ursäkt...

• MissEllie

Jag har god lust att skramla till nya löshår för de danska flickorna. Det var värst var det går i inflation i usla löshår och taskig i sättning av dem...

Christina, MS, Inge, Melissa med flera sällar sig till den skalan...

• MissEllie

Fast det finns ju värre exempel, ta Inges hiskeliga löshår till exempel, huva!

• MissEllie

Sassy: Här har du en kärring till då! Tycker också flickorna se ut som små dockor och att det är vedervärdigt.

• MissEllie
    sasssyy skrev 2010-06-08 19:56:27 följande:
    känns lite "galne Gunnar"... hur många här minns den butiken????
    Upp med handen, kärring var det va? Hahahhaha ja, budget är ordet.
  • MissEllie

Bianca känns väldigt naiv vad gällande sin ekonomi. Visst, hon måste betala hyran men hon riskerar ju att hamna hos Kronofogden och tycktes ta väldigt enkelt på det.

• MissEllie

Nej, hon fattade inte vad det brevet innebar. Känns som om hon verkligen behövde ha stöttning i det så hon inte rasar i skuldfällan.

• MissEllie
    bara lilla jag skrev 2010-06-11 09:22:58 följande:
    nu har jag läst tråden och jag är helt förstummad när karljävel säger att han inte ORKAR bo med sin familj.. Men herregud, jag säger som magnus uggla i G: Men lilla gubben det skulle du tänk på liiiiite tidigare...... Jävla pucko.. Hade min man sagt så till mig då jäklar hade jag personligen kastat ut honom genom fönstret och bytt lås på dörren..
    Samma här! Snacka om skum inställning. Det äktenskapet kan ju bara inte hålla i längden...Usch!
  • MissEllie

Hahahah snälla, jag vill också vara med då. Har varit alldeles för lite trassligt löshår och brunkräm i mitt liv det sista! 

• MissEllie

Ja, det krävs ju väldigt mycket av en när man ska tupera fast sitt löshår Tycker alltid att Christina ser så off ut om ni förstår vad jag menar.

• MissEllie

Men MS, hoppa av nian för femte gången! Snacka om att inte fullfölja något vettigt i sitt liv, sonens uppfostran har hon ju mer eller mindre lämnat över till sin stackars mamma...

• MissEllie

2000 spänn på cigg varje månad är sjukt mycket pengar och sedan röka som en bostbindare när man är gravid i femte månaden är en ekvation som jag inte för mitt liv kan få att gå ihop. Vidrigt!

Håller med Er om Hannah, hon beter sig som hon fått FF för första gången...

• MissEllie

Paret som röker är ju så fucking naiva. Inte tro på vad barnmorskan säger bara för att det förmodligen ändå är propagande. Hört talas om forskning och sitt barns bästa?

Svar på tråden Unga mödrar Danmark