Unga mödrar Danmark
Åh! Jag missade dagens avsnitt! :(
Åh! Jag missade dagens avsnitt! :(
Åh! Här är en till som verkligen ser fram emot morgondagens avsnitt! :D
Jag tycker ni är rätt orättvisa mot Stine faktiskt.
Nåt jag reagerade på vad Line sa i ett av programmen var ungefär: "Han förstår inte att han ska få barn" eller liknande. Då tänkte jag: "Nej, HAN ska inte få barn, DU ska få barn och han är din pojkvän, men inte pappa till barnet."
ÅH så irriterad jag blir på MS!!!
Bortskämda snorunge!
Usch vilken jobbig stämning det blev mellan Rebecca och Jakob...
Till att börja med måste jag fråga om det bara var på min tv som texten inte funkade i första halvan i andra avsnittet?
Och fy vad glad jag är för Hannah's skull! Kom en liten glädjetår faktiskt! :)
Och ang. tvillingpappan... Jävla AS!
Fast jag funderar på om han kanske fått en förlossningsdepp. Pappor kan ju faktiskt också få det...
Och Kristina (Maja's mamma, hette hon så?) verkar ju ha grava problem med sitt temperament.
Och jag undrar varför inte pappan får träffa Maja för? Sa dom det? (Som sagt, texten funkade inte och min danska är inte den bästa!)
Okej, då är jag med!
Självklart hade jag också reagerat som Majas mamma. Det hade nog vem som helst.
Jag syftade mer på det hon berättade om hur hon var mot sin mamma och bror igår.
Fast nu när jag läser igen så ser jag att jag inte tog med det. Haha! Så går det när man är distraherad av en liten 9-månaders :P
Jag borde skrivit :
"Och Kristina (Maja's mamma, hette hon så?) verkar ju ha grava problem med sitt temperament, efter det man fick höra igår om hur hon behandlat sin mamma och bror, men jag förstår att hon reagerade som hon gjorde i det läget."