Inlägg från: MuM2girls |Visa alla inlägg
  • MuM2girls

Unga mödrar Danmark

Vill att det ska handla om Camilla och Christian snart, hon var ju gravid igen ju, nyfiken är man iallafall:)

Jag tycker att alla unga mödrar i denna serie är goa, visar bara att ungamödrar kan vara föräldrar och att alla är olika på sina bra sätt:)

• MuM2girls
    livet med barn skrev 2010-05-07 15:03:38 följande:
    går inte UM på fredagar? =/
    Tyvärr inte, inte bigest loser heller, kanal 5 suger på fredagar, hehe!!!
  • MuM2girls
    AmandaBrun skrev 2010-05-07 13:08:09 följande:
    Ja just det! Undrar hur det går där....
    mm, hoppas på att de kommer om de snart!!
  • MuM2girls

Jag blir alltid gråtfärdig när de unga mödrarna föder fram barn. Blir så lycklig för de. Man känner ju sig som en kompis till dem:) Stine var verkligen duktig, det gick snabbt när hon började krysta. Och att hon var så lugn endå och ville ha lite och dricka när huvudet var ute hehe. Jag skulle inte tänka på något att dricka då:D Näe jag vill ha ett barn till snart, blir faktiskt sugen på förlossning för det är en sådan upplevelse!!

• MuM2girls

Ja de norska är väll rätt nya avsitt, jag har aldrig tittat på dem förrut, sist norska gick var ju när hon bloda model mamman var med, och hon som hade haft canser. Debörjade Norska med repriser men sedan helt plötsligt var ju det avsnitt jag aldrig hade sätt iallafall!!

Vist saknar man Danska unga mödrar me, bara vänta och se om det kommer nya avsitt:D

• MuM2girls
    Stargirl skrev 2010-10-21 13:26:56 följande:
    Ja var är hon den  blonda.....älskade att "hata" henne
    Hehe, ja hon var lite konstig hon!! Min mamma följer norska unga mödrar och sa att hon verkade inte ha alla hästar hemma, hehe. Iallafall inte om hon är som i serien!!
  • MuM2girls

va mycket kattskit de var i det blivande barnrummet, det där måste legat ett tag för en katt skiter ju inte så mycket på en dag, fy. Hoppas de är bättre på att byta blöja på kommande bebbe...

• MuM2girls
    Nyfiken 1 skrev 2012-01-23 16:44:15 följande:
    Deras dotter blev tvångstagen och dom träffar henne varannan vecka i 2 timmar...

oj det kan jag faktiskt förstå när man ser hur de hade det hemma.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark