Inlägg från: SuperDanil |Visa alla inlägg
  • SuperDanil

Unga mödrar Danmark

C060908 skrev 2010-05-09 21:23:28 följande:
    Hahahahaa Min värsta madröm.. gud  vad jag blev ledsen nu... försvinner meningen med unga mödrar nu? Kommer man någonsin finna lyckan och skratt i unga mödrar igen? buuuhu...
    hahaha
    det finns väl fler nötter som man kan hitta lycka och skratt hos är just en
  • SuperDanil
    C060908 skrev 2010-05-09 21:48:10 följande:
    Jo men hon är ju min favviiis!! Första kärleken är ju alltid första kärleken eller vad säger man? Första nöten är ju ändå första nöten Håller mina tummar för att det existerar en till ....... (skiver inte namnet ifall någon som inte vill veta läser) där ute
    hahaha ja det måste jag ju hålla med om

och ja vi får hoppas att det existerar en till
    det kan väl komma in någon ny, spännande! sådär så man bara slår sig för pannan.

fast å andra sidan. Stine är lite sådär för mig just nu... Men hoppas att allt går bra ändå.

och Melissa, ibland vill jag bara be henne hålla käften! hon tror att hela världen är emot henne när de bara vill hjälpa henne. hahaha.
    tänkte på det när hon sa: "ingen kan säga till mig vad jag får göra med min son! jag går ut med honom om jag vill!"
    jag menar. vem bryr sig? och om det var livsfarligt för honom att gå ut hade nog bara läkarna sagt så i all välmening.
    suck!!! hahaha
  • SuperDanil
    AmandaBrun skrev 2010-05-09 21:50:34 följande:
    Ingen kommer ju kunna ta M-S plats Ingen kommer kunna prata lika livlöst som henneIngen kommer ha en lika sjuklig relation till sin mamma som henneIngen kommer färga håret lika ofta som henneIngen kommer vara lika ointresserad av att jobba som henne
    jag kan ju säga såhär att jag först tänkte: va faaaan visste ni inte det!!!!
    men kom på att jag brukar läsa spoilertråden innan (jag är sådan vill veta vad som händer innan det hänt) och ja... det hade ni nog inte gjort då
    läst i spoilern alltså
  • SuperDanil
    C060908 skrev 2010-05-09 22:05:09 följande:
    Stine och Melissa är verkligen oerhört bra kandidater!!! *Hejaheja* Nee men fy jag håller helt med henne himla hemskt av läkarna att inte låta henne gå ut med hennes dödsjuka son vilka är dom att bestämma det egentligen?    Jag tyckte ändå att det kändes lite spel in för cameran att "Oohh stackars mig jag msåte visa att dom gjort en facebook grupp om oss?" Var det inte hon som knappt vågade gå på toa för att lämna honom ensam? :-S förstod inte riktigt det där menmen...
    jag förstår/förstod inte heller
    ena sekunden kunde hon inte ens slita blicken från honom och sedan så kan hon kolla fb.
    meeeeen nu är jag nog bara elak
    jag menar. det hade ju varit ok om det varit fl åtminstone
    AmandaBrun skrev 2010-05-09 22:08:49 följande:
    Jag tyckte bara så synd om hennes son, han såg så sjuk ut och så sööt. Hade min kille legat så på sjukan hade jag fan grinat konstant.
    jag håller med! hennes son ÄR sjukt söt! och otroligt jobbigt att se de där oskyldiga små liven vara så sjuka
  • SuperDanil
    mamma hampus skrev 2010-05-11 18:15:41 följande:
    Vad tyckte ni om dagens avsnitt?Hanna verkar vara en mysig tjej,men hennes mamma tyckte jag sådär visst jon är väl lika lycklig för att bli mormor men när man såg hennes långa hår och var så mager.Och att de sov tillsammans men som tur var det bara för tillfälligt medan de skall renovera övervåningen men att hennes mamma pussade på magen och börja be.Jag tyckte lite sådär om det visst alla får väl göra som de vill men min mamma pussade aldrig min mage när jag var gravid.Och till er som retades lite på att Stine hade mycket fett hår eller liknade jag småskrattade lite och tänkte på er när jag såg Hanna "en till mamma det kommer skrivas om" nu var jag hemsk mot er i stället.Det var roligt och se Camilla igen och se hennes lilla Oliver,vad har vuxit och väldigt lik sin pappa.Men mest utseendet tycker jag och att han hade vattenkopper tyckte jag att han var lite pigg i mellanåt,och att fick äta brevid sängen medan han titta på film det är väl inte så bra att han får äta sådant innan maten som de höll på med.Och för att se Line igen var kul hon passade i långt hår men det var inte mycket möbler det hade men jag har för mig att de hade mer i lägenheten eller vad har de tagit vägen?..Jag tyckte också att det var dålig stil av läkaren att de inte såg att det var något som var fel.Jag skulle också bli orolig som Melissa blev men jag blev glad också att man fick veta att han skulle bli frisk.Men det återse hur det blir i framtiden jag tycker att Melissa ser tunnhårig när de zommar in hennes hår tycker jag är det någon mer som har tänkt på det..Nu har jag nog skrivet lite om varje person..
    inte för att vara sådan  men Camilla sa ju att han varit sjuk i vattkoppor och nu hade varit första dagen på dagis. Han var alltså väldigt trött efter den dagen!
    och de hade även ganska nyligen fått honom att sluta med blöja och då hade de gett honom en godis varje gång han kissade i potta (eller vad han nu kissar osv) och nu gjorde de inte så längre OM det inte var så att han var trött eller sjuk. För var han trött eller sjuk så blev orken mindre till att gå upp och kissa. Så nu/idag fick han godis för att det visade att han var duktig. Så de belönade bara hans beteende och det kan väl vara skönt att få ligga och kolla på film och äta godis när man inte känner sig pigg...

Alltså Line och killen hade flyttat till hus. Verkade vara många rum. Men bara mannen jobbar och Line går på soc så de hade inte råd att möblera alla rum. Jag ser inget fel i det...

Så var min tolkning av allt iaf
Svar på tråden Unga mödrar Danmark