sasssyy skrev 2010-06-02 14:07:02 följande:
JAPP.. eller.. fröken ursäkt kanske.. sambon mailade o frågade vad jag gjorde på FL när jag ska skriva tenta....han hänger ju minsann här också om än väldigt anonymt ha ha...fick förklara.. skriver man tenta och ska vara färdig en dag före utsatt tid får man planera.. men då får man offra... Unga mödrar tex.. så TELL MEEE
Mitt minne är bra, men kort

så sammanställer lite som sagt i tråden och lägger till lite som jag minns själv!
Bianca fick vi följa när hon väntade hem sin nya kille. Han hade varit på Kanarieöarna och dykt med en vän. Såg ut som hon stod ett bra tag och väntade med lille Cody som inte alls ville vänta. Han var superövertrött och klände bara en massa. Verkade lite dumt att ta med honom dit. Bianca tillkännagav också att hon aldrig flygit, bara varit på flygplats för att möta andra och "se flygplanen lyfta och landa"

Hennes hem börjar se bättre ut, men Codys rum var en aningen stökigt.
Tvillingmamman var på återbesök med Isabella och de förklarade henne i princip frisk, fast hon skulle ta ett urinprov då hon fortfarande kräks och har feber. Tobias fick komma hem igen. Pappan spg man knappt skymten av i TV rutan.
Christina? Chatarina? Nåja. mamma till Maja. försökte få sig och dottern till att bli modeller. Det gick inte så bra... Maja var en aning för "stökig" tyckte agenturpersonen och sådana som mamman själv hade de gott om så de behövdes inte där för tillfället. Maja kundekomma tillbaka när hon var 106 cm. Detta var mammans stooora dröm och om det inte gick för henne ville hon gärna se Maja där, fast Maja får ju förstås bestämma själv

Sedan bråkade hon med Majas pappa i telefonen. De hade inte pratats vid på väldigt länge
M-S försöjte få tg på Tinos pappa Martin för att bestämma hur umgänget skulle ske över julen, då Tion ska vara hon honom. Hon fick inte tag på honom men pratade med Tions farmor som såg fram emot att han skulle vara där. M-S själv var lite kluven, men hon såg det positivt å Tions vägnar. Innan hade hon skrivit ett brev till familjerätten där hon menade att Martin en följt "besöksplanen" men då han nu hörde av sig inför jul ville hon vänta med att skicka det. Å just de ja.
Hon bor hemma hos sin mamma igen!
Katerina träffade Peter i hans lägenhet. De är tillsammans nu. barnen verkar komma väl överrens. De ser allt lite förälskade ut. Men kan för mitt liv inte förstå varför man drar med sina barn in i relationer som varat i typ 2 månader...
Hanna åkte till mödrahemmet (fast det kanske var tidigare) och verkade trivas där. Men mamman blev ledsen när de for. Hon stod på färjan och rökte med sin dotter i famnen. Lite väl kan jag tycka. Dottern var ju inte mer än 10 cm från ansiktet!
Nu har jag skrivkramp och kommer inte på er.. andra får fylla på!!