Unga mödrar Danmark
Nån mer än jag som undrar lite över hur de klarar sig ekonomiskt? Många bor själva med sitt barn utan någon sambo som står för hälften. Men har även hört att danmark är det bästa landet att vara ensamstående i.
Nån mer än jag som undrar lite över hur de klarar sig ekonomiskt? Många bor själva med sitt barn utan någon sambo som står för hälften. Men har även hört att danmark är det bästa landet att vara ensamstående i.
stör mig också på att de röker när de är gravida. är de inte bevisat med forskning att det inte är nyttigt att röka när man är gravid?
tycker det är konstigt att bm är så hårda på att informera om det här i sverige. tror inte jag sett många gravida här röka... fast det kanske har med åldern att göra också? att de är unga och omogna kanske? tycker att de flesta i serien har problem med sin familj och omgivning, typ alkoholiserade förälder eller problem i skolan eller sånt. att de har varit problembarn. eller har jag för mkt fördomar nu? =)
Var själv hos BM idag och pratade om förlossningen. Man får bebisen upp direkt på magen när den kommit, blodig och kladdig =P