Inlägg från: Lilly80 |Visa alla inlägg
  • Lilly80

Unga mödrar Danmark

Jag diggade Camillas killes kommentar när Camilla berätttade om hur jobbigt var med bebis och sömnbrist. " Är det bara sömnbrist" så ska vi väl fixa det . Hmmm okej!!. Förstår om Camilla är orolig, eftersom det var väl lite därför det sprack med Olivers pappa. Sömnbrist och tjafs.

• Lilly80

Jag har tyvärr missat en hel del, men vad är det för nån kille Hanna har med sig på förlossningen?.

• Lilly80
    Elins mamma 2010 skrev 2010-05-19 17:25:46 följande:
    det är en nära killkompis. Han har sagt att de inte är ihop men att de har en väldigt speciell relation eller hur han uttryckte det.
    Okej! inte många killar som skulle vilja vara med frivilligt när det inte är sitt eget!
  • Lilly80
    sasssyy skrev 2010-06-15 17:27:11 följande:
    Nu missade jag lite för gubben kom hem... men gick hon allvarligt och snackade ekonomi med sin lilla dotter och snackade om hur mycket hon skulle lägga i månaden på bilen??
    Hon gick och diskuterade sin ekonomi hur mycket hon få i socialbidrag och bostadsbidrag, och hur mycket dom har i elkostnade ( hon var osäker på hur ofta den kommer ), och hur mycket bilen skulle kostar i månaden 1800kr, men undra om hon är medvetet om att bensin och slitage kostar när det gäller bil
Svar på tråden Unga mödrar Danmark