Inlägg från: BillyX |Visa alla inlägg
  • BillyX

Unga mödrar Danmark

Har inte sett så många avsnitt men tänkte kolla på kanal 5:s hemsida... har ni ni tips på nån "rolig" säsong med intressanta deltagare? Några "klassiker"?

• BillyX

Kul att man kan kolla de första avsnitten nu :) Jag som är rookie sitter och ser allra första nu, med Lianna och Christina med lille Lukas...

• BillyX

... och då finns även kristna Anna med som är gift med Andreas, och nån Camilla (?) som har Nanna med Jesper.

• BillyX
    GullpuckotMe skrev 2010-05-16 22:24:06 följande:
    det har men väl alltid kunnat se? jag såg dom för jättelänge sen ;)
    Jag visste iaf inte det, för nåt år sen kunde man INTE det, utan då var det dessutom otextat.
    Isanje skrev 2010-05-16 22:25:18 följande:
    PÅ kanak 5 play? jag ser bara de som visats på tv sista veckorna..
    Du kan slippa bläddra också. Du ser ju vad sidan heter däruppe, t.ex. s09e12. Det ena är säsong, det andra är avsnitt. Skriv in s01e01 istället så kommer du direkt till det första avsnittet.
  • BillyX
    WTslyna skrev 2010-05-17 22:12:47 följande:
    Fan vad skönt det måste vara att ha åsikter om nån annans föräldraskap. Eller är det kanske så att titta och bedöma andras fel gör att ni själva kan "glömma" era egna fel en stund?
    Är väl därför man filmar dem? För att man ska kunna roa sig, kritisera och kommentera? Eller vilken vits ser du med att göra ett sådant här program?
  • BillyX
    WTslyna skrev 2010-05-17 22:27:06 följande:
    Jo, jag tror att programmet gjordes för att ett gäng osäkra morsor i sverige skulle få nåt att snacka om. Konstigt nog så är alla svenska morsor i tråden så mycket bättre på allt än dom danska. Dom har bättre vagnar, bättre boende, bättre män, bättre vänner, bättre mammor, bättre kläder, bättre allt. Och bäst av allt, dom röker inte!!
    Fast rökningen är ju så jävla illa. Jag blir lika förvånad själv... har de inte information om tobakens skador i Danmarks skolor?
  • BillyX
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-06 10:16:05 följande:
    OJ! Det måste ha tagit vääldigt lång tid! och du måste ha blivit tokig på kanal5:s upprepade reklaminslag
    Jag kollar också från början... ligger på säsong 5 :)

Fast det är nåt magiskt med min dator. På killens dator får jag stå ut med reklam. Men inte på min :D Här slipper jag både reklamen innan och mitt i. Jag tror jag har nån slags ad-aware (?), finns ingen annan förklaring. Det är sååå skönt, kan även spola lite i avsnitten för att bara kolla på det jag finner intressant, så jag ser typ varannat avsnitt ibland haha.
  • BillyX
    Ts Mamma skrev 2010-06-08 13:54:35 följande:
    Precis så resonerar jag också men det känns mer som om de står och studerar dem i ett i väntan på att de ska göra något "fel" så de kan ta barnen ifrån dem istället för att förklara, stötta och hjälpa dem när de inte riktigt vet vad de ska göra eller borde göra...
    Fast de måste ju först se vad föräldrarna behöver hjälp med innan de ger hjälp? Om andra bara rycker in och ställer allt tillrätta kan man ju inte få en rättvis bild av föräldrarnas brister? Tyvärr blir det ju mycket utredning men jag tror det är det bästa, inte att man går in och hjälper och berättar hur hon ska göra, innan hon försökt själv.
  • BillyX

Måste fråga en sak! Ser på säsong 10 avsnitt 8 men helt plötsligt dyker Bianca upp som gjort slut med PETER... trodde inte ens Peter hade gjort slut med Christina? När hände det? Kan medge att jag fuskat lite och skippat avsnitt jag inte känt intresse för, men vill gärna se avsnittet där de gör slut eller nåt sånt. Haha. Snälla, ge en hint! Länge sen lr säsong 8, 9, 7?

• BillyX

Hjälp - är Natasjas pappa han Fritzl från Österrike? :o Skitlika! (avsnitt 24)

• BillyX

*oops - menar förstår barnestuepedagogen - inte pappan...

Svar på tråden Unga mödrar Danmark