Inlägg från: Gyllenhammar |Visa alla inlägg
  • Gyllenhammar

Unga mödrar Danmark

Jag som gillar Melissa hon e min favorit... Jag tykker hon gjort rätt som inte bjöd pappan, han skiter i barnet helt å hållet, han var juh inte ens där när barnet höll p att dö... Sen var han juh otrogen med så förstår henne...

Sen e juh Camilla underbar hon som har Oliver...
    Malou stella e jug bara .... suck...

• Gyllenhammar
    Arentorpbebis skrev 2010-05-17 13:55:44 följande:
    JO pappan kanske kan kvitta men hans föräldrar och hans eventuella syskon mfl kanske bryr sig om barnet
    Jo det e sant, men det kanske har vart tjafs å bråk mellan dom med, vi har juh inte sett så mykket av vad som hänt...
  • Gyllenhammar
    Isanje skrev 2010-05-17 13:59:04 följande:
    Fast jag kan tycka att dopet var pojkens dag och då får man lägga problemen på hatthyllan och ta dem med sig när man går,för pojken har inte bett om deras bråk sen om han inte fanns där när han var på sjukhuset så kanske han inte ens hade tänkt att komma ju,men hans mamma har inte gjort något fel,och det är ju deras barnbarn
    Jo det e sant... Men eftersom han inte e noga med barnet så ser jag ingen anledning till att han ska komma... Då får juh han vara delaktig jämt...
    Visst dom kunde juh fått komma, men det kanske är en fnurra på tråden mellan dom med, det vet man juh inte...
  • Gyllenhammar

Nu ska jag snart kika på det e spänd å har längtat sen torsdags=)
    Ska bara lägga lillemanen först=)

• Gyllenhammar
    Isanje skrev 2010-05-17 18:51:11 följande:
    Med tanke på hennes beteende så är det ju inte så lätt för honom att vara där för pojken heller. Även om de har bråkat,så får man bita i det sura äpplet. Jag menar 'bara för att' man är ovän innan förlossningen,så säger man inte att han ska bli pappa?
    Nä det e sant, nu vet jag juh inte hur det har vart hela tiden, men dom kan juh försöka för pojkens skull. Hoppas det blir bättre, ska bli spännande att se i morrn
  • Gyllenhammar
    Glasbit skrev 2010-05-17 21:29:50 följande:
    Men dagens avsnitt har inte kommit upp än väl? Eller har jag missat nått?
    Nä dom brukar komma dagen efter=/
Svar på tråden Unga mödrar Danmark