Inlägg från: WTslyna |Visa alla inlägg
  • WTslyna

Unga mödrar Danmark

Fan vad skönt det måste vara att ha åsikter om nån annans föräldraskap.
    Eller är det kanske så att titta och bedöma andras fel gör att ni själva kan "glömma" era egna fel en stund?

• WTslyna
    BillyX skrev 2010-05-17 22:17:11 följande:
    Är väl därför man filmar dem? För att man ska kunna roa sig, kritisera och kommentera? Eller vilken vits ser du med att göra ett sådant här program?
    Jo, jag tror att programmet gjordes för att ett gäng osäkra morsor i sverige skulle få nåt att snacka om. {#lang_emotions_dreamer}
    Konstigt nog så är alla svenska morsor i tråden så mycket bättre på allt än dom danska. Dom har bättre vagnar, bättre boende, bättre män, bättre vänner, bättre mammor, bättre kläder, bättre allt. Och bäst av allt, dom röker inte!!
  • WTslyna
    xXMaLoXx skrev 2010-05-17 22:30:32 följande:
    Jo det hade tydligen det i Danmark också, men det råder en helt annan attityd där än här i Sverige. De är mer livsnjutare och hetsar inte så mycket över vad som är bra eller inte bra för hälsan. Hallå, du köper starköl i kvartersbutiken.
    Och ändå föds det levande barn som växer upp. {#lang_emotions_dreamer}
  • WTslyna
    xXMaLoXx skrev 2010-05-17 22:34:18 följande:
    Ja tamejfan :DNu är jag väl inte pro-rökning under grav, men skulle jag behöva störa mig på alla som väljer att fortsätta röka..ja då hade jag fan inte tid med annat^^
    Exakt!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark