Inlägg från: cherrypie |Visa alla inlägg
  • cherrypie

Unga mödrar Danmark

Lia85 skrev 2010-05-13 11:54:10 följande:
    ÅH! Jäkla kanal5play!När tänker de lägga ut UM sen igår? Vill se nu ju...
    JAG MED!!! har väntat sen igår kväll!! De brukar ju vara snabba med att lägga upp avsnitten men nu vart de sega:(:(
  • cherrypie

Kan någon berätta vad som sker i avsnitt 17 o 18 som fortfarande inte kommit upp på play??Sändes i tisdags:D

• cherrypie
    Elins mamma 2010 skrev 2010-05-18 12:10:21 följande:
    hehe okej vet nån vilken vecka christina är i nu när hon föder? jag vet att man föder tvillingar tidigare än om man föder en bebis men föder hon inte för tidigt ändå?
     Hon föder väl inte sådär jättetidigt ändå efetrsom hon skulle ju ha blivit igångsatt veckan efter.(de sa det när hon kom in med värkar)
  • cherrypie
    Elins mamma 2010 skrev 2010-05-20 20:15:43 följande:
    När det gäller Stines hund så har jag lite svårt att förstå att man vill köpa hund när man har en ett-åring, bebis i magen och svår foglossning...
    Håller med. Och med en hund som säkert fäller blir det emr städning.(som hon inte orkar) Hur fan klara hon allt emd första ungen själv egentligen? Verkar va pigg på o klaga på allt iaf,

Och sen att hunden och isabella inte får va i sängen. Elakt bara tycker jag
  • cherrypie
    Elins mamma 2010 skrev 2010-05-20 20:23:09 följande:
    att hunden inte får vara i sängen förstår jag, men Isabella? 
    jojo okej hunden, men just isabella var det jag reagera mest på.
  • cherrypie
    Isanje skrev 2010-05-20 20:46:52 följande:
    Jag tyckte också det var dåligt. Men efter det med dopet så känner jag att Melissa kanske vägrat säga vilket sjukhus de var inlagda på. Typ.
    Men sa inte hon att nick har varit jättestättande under tiden de har varit på sjukhuset o blablablba att hon inte hade förväntat sig att han skulle va så brydd.

Men att efter det sket han i att höra utav sig på 2 månader?
  • cherrypie
    marla333 skrev 2010-05-21 11:45:49 följande:
    hehe, jo han ville nog ha en lite större hund. men ändå konstigt att skaffa hund när man mår så dåligt. men tur att benno verkar var en snäll kille! måste bara fråga, hur ofta brukar andra städa och dammsuga? tyckte det var mycket att dammsuga två gånger i veckan och skura en gång?
    Jag dammsuger varje dag:P Skurar efter dammsugning kanske 2 gånger i veckan. Köket nästan varje dagP
  • cherrypie
    längtar och väntar skrev 2010-05-21 12:03:00 följande:
    Har en katt, som drar med sig sand ut i hallen frå där hans kattlåda står. Och det stör jag mig på så när jag ändå dammsuger hallen tar jag köket och vardagsrummet. Ibland bara köket och hallen.
    Köket skuras mest typ på kvällen, så jag får bort alla matresten som dottern slänger ner:P
  • cherrypie
    längtar och väntar skrev 2010-05-21 12:17:49 följande:
    Ah, ja men då kan jag förstå det lite mer.. Vi har inga husdjur, så det problemet har inte vi.
    :)
  • cherrypie
    sasssyy skrev 2010-05-26 17:10:50 följande:
    nja.. tycker synd..alltså jag tror att det är mycket mer till storyn än vi får se... det är ju tydligt att de är väldigt tajta och det kanske inte är så bra för barnet...att mormor går upp på nätterna är ju ett tecken på att hon faktiskt tar över lite, att man hjälper till är ju toppen, men en dag måste ju Hanna klara det själv och sköta varje natt som vilken ensamstående mamma som helst liksom.. Samtidigt ser jag inte problemet i att en så ung tjej får lite hjälp av mamma....men som sagt.. det är nog lite mer än vad vi får se. Det är ganska svårt att sätta någon under tvång på "ungmödrahem". Men tvillingmamman stör jag mig lite på.. två månader sen hon födde.. och hon tror redan hon är gravid+?? Födde inte hon vaginalt, jag fick inte klartecken att ha sex förrän efter 6-7 veckor och jag födde bara EN......och vore ju smart att skydda sig då om man nu inte kan vänta med att pippa..
    haha jag reagera oxå på att tvillingmamman redan trodde hon var gravid. Hon sägher att hon sover max tre timmar per dag men hon har tid för att ha sex..och framför allt ork:P
  • cherrypie

ja, de hade ju tydligen haft oskyddat...Men va trodde hon att man kan plussa typ nån dag efter samlag...Skumt..:P

• cherrypie

Va löjlig dhristina är då. Sonen får vara hos en kompis men ändå kan hon komma med honom och ha honom i samma hem som dottern, (varför inte ha sonen hemma men bara hålla han ifrån dottern?)

Svar på tråden Unga mödrar Danmark