Princess Sophie skrev 2010-06-22 15:44:58 följande:
Inge är en tjej man fick följa i början av jag tror det var förra säsongen, hon var en bortskämd snorunge som bara klagade hela tiden. Hon stack hemifrån där hon bodde hos sin pappa och styvmamma med sin dotter för att flytta hem till sin mamma som hon inte hade kontakt med under hela graviditeten för hennes mamma tyckte att hon inte skulle behålla barnet och så lämnade denna Inge sin dotter hemma hos sin biomamma för att gå ut med vännerna och festa.....Hatar den bruden hade man kunnat säga MEN som tur är så känner jag henne inte tv har ju en tendens till att få folk att bilda fel uppfattning om det dom ser på tv. Christina och Peter har varit med sedan början av Unga Mödrar samt Katarina och Mikkel (men när serien började låg Mikkel i magen). Christina har aldrig gjort mycket för att man ska kunna tycka att hon är "bright". Gärna lämna bort sin son och festa, gärna vid hans läggdags ta med honom till bowlinghallen och bowla. Socialen gjorde ju som sagt hembesök när det framkom att någon hade gjort en anmälan om deras son Lukas och att han dels inte hade fasta rutiner ex; han åt inte ordentligt då hans föräldrar alltid skulle ha tvn på när dom åt, samt att ta med en liten bebis (som han var då) till bowlinghallen på kvällarna när han egentligen vid den tiden skulle sova och var övertrött och grinig. Katarina, lilla Katarina hon har inte haft det lätt hon var ju som sagt gravid när hon började vara med i serien, sen när Mikkel började gå på dagis var det aldrig kul sa hon själv att komma och hämta honom då han alltid slog och bet de andra barnen. Det fick komma hem en pedagog för att filma Mikkel och Katarina hur dom hade det samt iaktta honom på dagis. Han blev mer eller mindre stämplad som problembarn. Vilket är Katarinas egna ord. Sen träffade hon ju Mikas pappa (kommer ihåg hans namn) Jonas tror jag han hette, graviditeten med Mikas var ju inte lätt vilket resulterade i en förlossningsdeprisson. Hon gav Mikas pappa vårdnaden och hon försökte att få en relation till Mikas 1 eller 2 år efter det men det gick inte då hon aldrig fått knyta an till Mikas på samma sätt som till Mikkel, så hon sa upp vårdnad umgänge samt all annan form av kontakt med Mikas tyckte det var bättre att han fick växa upp med sin pappa. Då hon aldrig fått knyta an till honom. Peter har ju börjat prata om att han vill ha ett till barn med Katarina men med tanke på vad hon varit med om så var hon skeptiskt till det.
Herregud vilken soppa det är alltså! :S Hmm.. men peter och katarina kände inte varandra innan serien el? Känns helt skandal alltså.. :S Jag tycker iofs att det spårar ut mer och mer, den "nya" tjejen som har en lite flicka som heter typ "Cecilaya" eller liknande verkar hur barnslig som helst! Nadja är väl den jag tycker verkar vara lite mogen.. sen hon hästtjejen som har en son som trodde att hennes ex var pappan fast han är mörkhyad, hålla hon gillar hästar men verkar inte ha alla i stallet! ;)
Ingen som vet om man kan köpa serien på DVD? vet att man kan kolla på play men dvd hade varit soft.. :)