sasssyy skrev 2010-05-06 11:44:13 följande:
ang Inge.. jag håller med dig att det kan vara inspelat under samma dag.. dock har man rätt att ha åsikter och hon ser fruktansvärt sunkig ut... å andra sidan hade hon ju en klasskompis som ritat morrhår i ansiktet vet inte om det var bättre *S* Ang faderskapet... det finns "vuxna" som agerat så också.. finns flera trådar här på FL om tjejer som är nära förlossning men in i det sista förnekar och hoppas att någon annan är pappan än den som rent biologiskt är far och jag kan förstå att man som 16-17 så gärna vill att den man är ihop med ska vara pappan, det är ju det mest logiska och det bästa.... och i sin hormonella obalans och allt vad det innebär att bli tonårsmamma är jag inte förvånad över att det blivit som det blivit med faderskapet även om det är sorgligt och tragiskt för de inblandade. OCH mössa på huvudet... det var ju något man fick ibankat redan på BVC även om det är sol för de kan bränna sig och bli för varma och jag har tom nästan alltid mössa /keps/hatt på min son varje dag än.. och han är 5.5 men jag kanske överdriver lite för att han är rödhårig och väldigt ljus i hyn också
ja absolut visst finns det det! Tycker det är lika illa oavsett ålder och ansvarslöst oavsett ålder att leka med människors känslor på det viset..
haha tror inte jag var så snygg sista veckorna på min grav heller.. såg nog ut som ett ras jag med :D Men jag hade nog kanske stylat mig lite om jag visste att det var en kamera i närheten :D