Inlägg från: mmelody |Visa alla inlägg
  • mmelody

Unga mödrar Danmark

Jag irriterar mig på att alla danskar ska röka hela jäkla tiden!
    Och så ska de ALLTID dricka läsk till maten...

Och Malou-Stella, kommer hon komma nånvart här i livet eller? Herregud..

Annars så älskar jag denna serie! Tycker den är mkt underhållande, fast man blir ju lite smått irriterad ibland på vissa personer
  • mmelody

Trodde först att Melissa skulle vara en riktig bimbo om man säger så, hon ser ju ut som det, men jag gillar verkligen henne! Och kan inte föreställa mig hur hemskt det är att gå igenom den där hemska sjukdomen meningit som hennes son hade! Usch va jag grät då och exkillen hennes, sonens pappa, som verkar helt.. ja. frånvarande?

• mmelody
    Kommer Malou Stella komma nånvart här i livet eller?
    Herregud alltså.. Blir så less på henne!
  • mmelody

Fasiken vad chockad jag blev när hon där som har sonen Mikkel (kommer ej ihåg namnet just nu..) var ihop med Peter!!! Jesus...

• mmelody
    The Kittycats skrev 2012-02-10 08:33:11 följande:
    Det är så grymt äckligt att jag nästan hulkar.... Kräks
    Tänk vad de drar med ut under fötterna, när de först har varit i kattens rum och sedan går runt i resten av lägenheten! Även om de inte trampar direkt i bajs och kisspölar, så finns det ju kvar rester av smuts och bakterier. Och gravida ska ju helst inte ens skotta en kattlåda....
    Håller med.... Fyfan så jävla vidrigt dom bor alltså..... urrrk..
  • mmelody

Var det sista avsnittet för säsongen idag eller? Sista gången Malou Stella skulle vara med?? :-/ Verkade ju som det för dom gick ju igenom från då hon va gravid med Tino och tills nutid.. TRÅKIGT isånafall!

• mmelody
    dullan skrev 2012-02-29 22:46:12 följande:

Det fortsätter i morgon, säsong 13! Glad

Jippie!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark