Inlägg från: Pillarbox |Visa alla inlägg
  • Pillarbox

Unga mödrar Danmark

jag älskar unga mödrar. kollar i kapp nu =) är på säsong 5 så fort jag kommit till mer aktuella avsnitt ska jjag lätt hänga här =)

Får man se michelle och alla de "gamla" mammorna i den senaste säsongen?
  • Pillarbox

Har ÄNTLIGEN tittat genom hela serien från avsnitt 1
    Jisses va tid det tog, men nu är jag redo för samtal 

• Pillarbox
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-06 10:16:05 följande:
    OJ! Det måste ha tagit vääldigt lång tid! och du måste ha blivit tokig på kanal5:s upprepade reklaminslag
    ja lite irriterande var det men inte så mkt. Blev mer irriterad på folk som klagade på reklamen i kommentarerna. Jag var mest lycklig över att få chansen att se  hela serien från början utan att betala =)
  • Pillarbox

jag var helt 100 på att det var tisdag idag och att jag missade gårdagens avsnitt av unga mödrar.... nu blev jag en gladis igen för det var ju söndag igår =)

ah lycka 

• Pillarbox
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-07 11:03:51 följande:
    ja det är ju lyxigt förstås
    ja gratisgrejer är najs. 
    sen kan man ju göra massa annat under tiden som avsnittet rullar på.
    Jag är från Skåne så lite kläm på det danska språket har jag och behöve rinte lusläsa den svenska texten =) 
  • Pillarbox

hannah, är det hon med den läskiga mamman, hon som har långt hår och är smal (mamman)

• Pillarbox
    Anonyhm skrev 2010-06-07 12:53:37 följande:
    Hon är inte läskig alls. Hon är så kärleksfull och omtänksam att det kan uppfattas som läskigt till en början  
    ja det är hon kanske :) 
    men jag tycker hon verkar helskum :D 
  • Pillarbox

vilket avsnitt var det? Jag har ju sett alla avsnitten som finns på nätet. Men det var kanske då jag rörde om i maten eller ngt och missade :/

• Pillarbox
    Ts Mamma skrev 2010-06-07 13:05:57 följande:
    Det var när hennes kilel hade flyttat hem till hennes Mamma och drog på fest när hon kom hem...

De berättade då i alal fall att hennes Mamam har en hjärnsjukdom som gör att kroppen bryts ner, för 6½ år sa läkarna att hon hade max 5 år kvar att leva, hon var sängliggande när Hannah var hemma och då berättade Hannah att det var jobbigt att se sin Mamma så sjuk och veta att hon lever på "lånad tid".  Efter det ändrade jag uppfattning om henne, för helt pllötsligt känns det logiskt att hon vill kramas och allt för imorgon är det kanske för sent...
    jaha och där fick jag dåligt samvete för mina tankar om konstiga mamman. Jag skall from idag se på henne på ett annat vis :)

• Pillarbox

MS kan ju inte ha någon ro i kroppen. Hon flyttar hitan och ditan. Och lat som fanken är hon också.. Socialen borde ju reagera, de har så många andra kontroller på de unga mammorna. 9 flyttar på 1½ år är inte hälsosamt

• Pillarbox

jag ogillar rebeccas kille nu.. han verkar ju vara ett svin.... den där flickan borde inse och byta ut honom.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark