Inlägg från: Zeppa |Visa alla inlägg
  • Zeppa

Unga mödrar Danmark

Jag är också ett stor anhängare av detta program... helt sjukt vad man kan fastna! {#lang_emotions_laughing}
    Som tur har jag inspelningsbar box då det ska sändas så dum tid!

Har nu läst en del och hoppas det är ok om man kan hänga på här?
    Kan inte heller låta bli att störas på Stine... ibland undrar man hur de tänker när de tar upp vissa saker när kameran är där? {#lang_emotions_wink}

• Zeppa

Låter jobbigt att inte ha lustgas... Tack vare den så vart det ju en riktig häftig upplevelse att föda barn {#lang_emotions_wink}

mamma hampus skrev 2010-05-24 09:51:59 följande:
    Ville bara påmina er om att det börjar 16.50 idag
    Har redan satt boxern på inspelning! {#lang_emotions_smile}
  • Zeppa

Intressant det här med Inges styvmor och se alla kommentarer... jag tycker snarare att vad bra att hon har henne! {#lang_emotions_smile} Inge är ju som en vägg och bryr sig ingenting (vad vi får se iaf..) Styvmamman hjälper så gott hon kan, hon förklarade ju varför hon gör dom hon gör också. Det är ju inte alltför många i denna serien som har har sån familj som stöttar en fullt ut.
    Skönt att hon ändå vill bli mer självständig och flyttar och ser om hon kan ta han om barnet själv.

Håller tummarna för Katerina... hon behöver verkligen lite tur i livet! {#lang_emotions_smile}

• Zeppa
    Echidna skrev 2010-06-01 13:35:03 följande:
    Ok, jag har ju bara sett nåt avsnitt här och där. Den där Inge (knubbig tjej  m rödaktigt hår), hur många barn har hon? Och varför är isf inte alla hos henne? Varför lämnade hon ett barn hos sin mamma ist för att ha dottern själv? Och hon säger att hon visst klarar sig själv.. Undrar hur hon tänker (om hon tänker).
    Hon har ett barn, Annabelle. Och varför hon lämnade barnet hos sin amma? Ja för att slippa ha en antar jag... {#lang_emotions_wink} Av det vi får se så verkar det vara lite problem i hennes liv.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark