Inlägg från: Geiisha |Visa alla inlägg
  • Geiisha

Unga mödrar Danmark

Verkar nästan på Inge när hon pratar, som om hon inte alls kopplat att hon är MAMMA och att det inte funkar att vara 100% tonåring fullt ut. Hon gnäller att hon inte får gå över till kompisen hur hon vill eller sticka iväg ut..? Ehh? Ursäkta, har jag missat något!? :P

• Geiisha

Sett tvillingmammans galleri på facebook. I Albumet på hennes tvillingar så är merparten bilder på sonen. Kategorin på sonens egna galleri heter "min dejjlige dreng" typ. Och gallerit som är tillägnat hennes dotter heter rätt och slätt "isabella". Lite weird! Men ok..

• Geiisha

Stine är min favorit, hon verkar superhärlig, mogen och en riktigt bra mamma.
    Annars gillar jag Melissa också, och Hannah (men nu vettesjutton efter dagens avsnitt).

Jag fullkomligt AVSKYR den där natasssja eller vad hon nu heter, och hennes man. De låter lillkillen dricka COLA och gnäller sen på att han är överaktiv? Ehh, ursäkta mig...? Så har han astma. Och de röker. Förmodligen är det dem som gett han astma från första början, med tanke på hennes gravidrökande. Blir så ledsen! Jag förstår inte hur man tänker när man röker som gravid eller som MAMMA till småbarn överhuvudtaget..

Nåja. 

• Geiisha

Och justja.. MS verkar också dum i huvudet!
    Jisses, hoppat av 9an hela FEM gånger!!! :O Vad vill hon med sitt liv egentligen? Bo hemma hos mamma och låta mamma agera barnvakt till sonen dygnet runt?
    Herregudars. Så jäkla svår är inte 9an.. jag förstår inte? Sen väntar ju gymnasiet också. Och sen brukar de flesta behöva läsa något år efter också.
    Hade hon tänkt studera färdigt närh on är 40 eller vad??

• Geiisha

Förstår inte Majas mamma riktigt. Pluggar typ INGENTING för teori-provet (heter det så?) till körkortet. Och ändå gnäller hon så mycket över den där snordyra bilen som hon prompt ska ha. Lite konstigt, men ok.. hade hon tänkt köpa en bil när hon inte får köra den? Verkar ju riktigt smart.

Sen förstår jag inte varför hon knappt pluggar. Jag pluggar arslet av mig bara när det är lite samhälle i skolan, för att få godkänt och för att vara bombis på allt. Hon verkar bara titta igenom det lite snabbt å ba; "men öhhh!??! fick jag feeeel.. vaaaa? varför dåå? så är det inte alls, det där kan jag".

Oh for real?

Svar på tråden Unga mödrar Danmark